3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


The man forgets in voluntary prayer, what should he do

‌الرَّجُلُ يَسْهُو فِي التَّطَوُّعِ مَا يَصْنَعُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4431

Hazrat Shabi and Hazrat Saeed bin Jubair state that there is prostration of forgetfulness in nafl prayers.

حضرت شعبی اور حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ نفل میں سجودِ سہو ہوتے ہیں۔

Hazrat Shabi aur Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain ke nafl mein sijda sahw hote hain

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ حُصَيْنٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، وَسَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالَا : « فِي التَّطَوُّعِ سَهْوٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4432

Hazrat Hassan Basri believed in performing Sajdah Sahw (prostration of forgetfulness).

حضرت حسن نفل میں سجودِ سہو کے قائل تھے۔

Hazrat Hassan nafl mein sajdah sahu ke qael thay.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ كَانَ يَرَى « الْوَهْمَ فِي التَّطَوُّعِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4433

Hazrat Saeed bin Musayyab states that just as there is a prostration for forgetfulness in obligatory prayers, there is also a prostration for forgetfulness in optional prayers.

حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ جس طرح فرض میں سجودِ سہو ہوتے ہیں اسی طرح نفل میں بھی ہوتے ہیں۔

Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain keh jis tarah farz mein sujud e sahu hote hain usi tarah nafl mein bhi hote hain

حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمُقْرِيُّ قَالَ : ثَنَا سَعِيدُ بْنُ أَبِي أَيُّوبَ قَالَ : حَدَّثَنِي أَبُو عَقِيلٍ ، أَنَّهُ سَمِعَ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيِّبِ ، يَقُولُ : « سَجْدَتَا السَّهْوِ فِي النَّوَافِلِ كَسَجْدَتَيِ السَّهْوِ فِي الْمَكْتُوبَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4434

Hazrat Ibn Aun narrated that I asked Prophet Muhammad (PBUH) whether Waswasa (satanic whisper) is considered in Nafl prayer. He replied that I do not know what its status is. I said, two prostrations for forgetfulness will be offered in case of Waswasa in Nafl. He said, Do you consider Nafl similar to Fard (obligatory)? If it happens to me, I will not perform Sajda Sahu.

حضرت ابن عون کہتے ہیں کہ میں نے حضرت محمد سے سوال کیا کہ کیا نفل نماز میں وہم کا اعتبار ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ میں نہیں جانتا کہ اس کا مقام کون سا ہے۔ میں نے کہا کہ نفل میں وہم کی صورت میں سہو کے دو سجدے کئے جائیں گے ؟ انھوں نے فرمایا کہ کیا تم نفل کو فرضوں کے مشابہ مانتے ہو ؟ اگر میرے ساتھ ایسا معاملہ ہو تو میں سجدہ سہو نہیں کروں گا۔

Hazrat Ibn Aun kehte hain ke maine Hazrat Muhammad se sawal kiya ke kya nafl namaz mein wahm ka aitbaar hai? Unhon ne farmaya ke main nahin janta ke iska maqam kon sa hai. Maine kaha ke nafl mein wahm ki surat mein sahu ke do sajde kiye jayenge? Unhon ne farmaya ke kya tum nafl ko farzon ke mushabe mante ho? Agar mere sath aisa mamla ho to main sajdah sahu nahin karunga.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ قَالَ : سَأَلْتُ مُحَمَّدًا ، عَنْ شَيْءٍ مِنْ الْوَهْمِ فِي التَّطَوُّعِ ، فَقَالَ : « لَا أَدْرِي أَيْنَ مَوْضِعَهُ »، فَقُلْتُ : أَسْجُدُ بَعْدَهُ سَجْدَتَيْنِ ؟ قَالَ : « أَتُشَبِّهُهَا بِالْمَكْتُوبَةِ أَمَّا أَنَا فَلَوْ كُنْتُ لَمْ أَفْعَلْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4435

Hazrat Qatadah (may Allah have mercy on him) did not consider waswās (whispers) in prayer.

حضرت قتادہ نفل نماز میں وہم کا اعتبار نہ کرتے تھے۔

Hazrat Qatada nafl namaz mein veham ka aitbaar na karte thay.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، أَنَّهُ كَانَ « لَا يَرَى الْوَهْمَ فِي التَّطَوُّعِ »