3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Who used to say for every forgetfulness there are two prostrations

‌مَنْ كَانَ يَقُولُ فِي كُلِّ سَهْوٍ سَجْدَتَانِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4482

Hazrat Ibrahim and Hazrat Shabi state that two sajdas are obligatory in every rakat.

حضرت ابراہیم اور حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ ہر سہو میں دو سجدے واجب ہیں۔

Hazrat Ibrahim aur Hazrat Shobi farmate hain ke har sahv mein do sajde wajib hain.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَعَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَا : « فِي كَلِّ سَهْوٍ سَجْدَتَانِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4483

Hazrat Thawban (may Allah be pleased with him) reported that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "In every forgetfulness, there are two prostrations (of forgetfulness)."

حضرت ثوبان کہتے ہیں کہ نبی پاک حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) فرماتے ہیں کہ ہر سہو میں دو سجدے واجب ہیں۔

Hazrat Sowban kahte hain ke Nabi Pak Hazoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) farmate hain ke har sahu mein do sajday wajib hain.

حَدَّثَنَا الْعَلَاءُ بْنُ مَنْصُورٍ قَالَ : أَخْبَرَنَا الْهَيْثَمُ بْنُ حُمَيْدٍ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُبَيْدٍ ، عَنْ زُهَيْرِ الْحِمْصِيِّ ، عَنْ ثَوْبَانَ قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « لِكُلِّ سَهْوٍ سَجْدَتَانِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4484

Hazrat Abu Faruha reported that Hazrat Abdullah bin Abi Layla led us in prayer, when he sat down (by mistake) he moved to stand and performed the two prostrations of forgetfulness.

حضرت ابو فروہ کہتے ہیں کہ حضرت عبدالرحمن بن ابی لیلیٰ نے ہمیں نماز پڑھائی، جب وہ بیٹھے تو (غلطی سے ) انھوں نے قیام کے لیے حرکت کی اور سہو کے دو سجدے کئے۔

Hazrat Abu Firaah kehte hain ki Hazrat Abdul Rahman bin Abi Laila ne hamen namaz parhaayi jab woh baithe to unhon ne qayam ke liye harkat ki aur sahu ke do sajde kiye

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ أَبِي فَرْوَةَ قَالَ : « صَلَّى بِنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي لَيْلَى فَلَمَّا جَلَسَ تَحَرَّكَ لِلْقِيَامِ سَجَدَ سَجْدَتَيِ السَّهْوِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4485

Hazrat Yahya bin Saeed narrates that Hazrat Anas once led us in Asr prayer during a journey. When he sat down after two rak'ahs, he forgot to recite the tashahhud and began to stand up. Upon this, the people started saying 'Subhanallah'. When he sat down, he recited the tashahhud and performed two prostrations of forgetfulness.

حضرت یحییٰ بن سعید کہتے ہیں کہ حضرت انس نے ہمیں ایک سفر میں عصر کی دو رکعتیں پڑھائیں، جب وہ دوسری رکعت میں بیٹھے تو سلام پھیرنا بھول گئے اور کھڑے ہونے لگے۔ جس پر لوگوں نے تسبیح کہی۔ جب وہ بیٹھ گئے تو انھوں نے سلام پھیرا اور سہو کے دو سجدے کئے۔

Hazrat Yahya bin Saeed kahte hain ki Hazrat Anas ne humein ek safar mein Asr ki do rakaat padhain, jab woh dusri rakat mein baithe to salaam phirna bhul gaye aur kharay hone lage. Jis par logon ne tasbeeh kahi. Jab woh baithe to unhon ne salaam phira aur sahu ke do sajde kiye.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ قَالَ : « أَمَّنَا أَنَسٌ فِي سَفَرٍ ، فَصَلَّى بِنَا الْعَصْرَ رَكْعَتَيْنِ ، فَلَمَّا جَلَسَ فِي الثَّانِيَةِ نَسِيَ أَنْ يُسَلِّمَ ، فَذَهَبَ لِيَقُومَ فَسَبَّحْنَا بِهِ ، فَلَمَّا جَلَسَ سَلَّمَ وَسَجَدَ سَجْدَتَيِ السَّهْوِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4486

Hazrat Abdul Aziz bin Saib narrates that Hazrat Anas bin Malik performed Qada in the third Rak'ah, so the people recited Tasbih from behind. He stood up and completed the fourth Rak'ah. When he finished the prayer, he performed two prostrations of forgetfulness. Then he turned to the people and said, "When you are in doubt, do like this."

حضرت عبد العزیز بن صہیب کہتے ہیں کہ حضرت انس بن مالک نے تیسری رکعت میں قعدہ کردیا تو لوگوں نے پیچھے سے تسبیح کہی۔ وہ کھڑے ہوئے اور چوتھی رکعت مکمل فرمائی۔ جب سلام پھیرا تو سہو کے دو سجدے کئے۔ پھر لوگوں کی طرف متوجہ ہو کر فرمایا کہ جب تمہیں وہم ہوجائے تو یوں کرو۔

Hazrat Abdul Aziz bin Sohaib kehte hain keh Hazrat Anas bin Malik ne teesri rakat mein qada kardiya to logon ne peeche se tasbeeh kahi. Woh kharay huye aur chauthi rakat mukammal farmaee. Jab salam phera to sahu ke do sajde kiye. Phir logon ki taraf mutawajjah ho kar farmaya keh jab tumhein waham ho jaye to yun karo.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ صُهَيْبٍ ، أَنَّ أَنَسًا ، قَعَدَ فِي الرَّكْعَةِ الثَّالِثَةِ ، فَسَبَّحُوا فَقَامَ فَأَتَمَّهَا أَرْبَعًا ، فَلَمَّا سَلَّمَ سَجَدَ سَجْدَتَيْنِ ، ثُمَّ أَقْبَلَ عَلَى الْقَوْمِ فَقَالَ : « إِذَا وَهِمْتُمْ فَاصْنَعُوا هَكَذَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4487

Hazrat Abu Ja'far and Hazrat Ata' say that doubt occurs in excess and deficiency.

حضرت ابو جعفر اور حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ سہو زیادتی اور نقصان میں ہوتا ہے۔

Hazrat Abu Jaffar aur Hazrat Ata farmate hain keh sahu ziyadati aur nuqsan mein hota hai

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَمَانٍ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ، وَعَطَاءٍ ، قَالَا : « إِنَّمَا السَّهْوُ فِي الزِّيَادَةِ وَالنُّقْصَانِ »