43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ


Issue of Divorce Before Marriage

‌مَسْأَلَةٌ فِي الطَّلَاقِ قَبْلَ النِّكَاحِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36312

Hazrat Amr bin Shuaib narrates from his grandfather that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Divorce is not valid except after marriage, and emancipation is not valid except after ownership."

حضرت عمرو بن شعیب اپنے دادا سے روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : طلاق نہیں ہوتی مگر نکاح کے بعد اور آزادی نہیں ہوتی مگر ملکیت کے بعد۔

Hazrat Amr bin Shoaib apne dada se riwayat karte hain keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Talaq nahi hoti magar nikah ke baad aur azadi nahi hoti magar milkiyat ke baad.

عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ عَبْدِ الصَّمَدِ الْعَمِّيِّ ، عَنْ مَطَرٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ جَدِّهِ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « لَا طَلَاقَ إِلَّا بَعْدَ مِلْكٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36313

Hazrat Ayesha says that divorce is not valid unless after marriage.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ طلاق نہیں ہوتی مگر نکاح کے بعد۔

Hazrat Ayesha farmati hain ke talaq nahi hoti magar nikah ke baad.

حَمَّادُ بْنُ خَالِدٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ سَعْدٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عُرْوَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : « لَا طَلَاقَ إِلَّا بَعْدَ نِكَاحٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36314

Hazrat Tawus (May Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Divorce is not valid except after marriage."

حضرت طاؤس فرماتے ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : طلاق نہیں ہوتی مگر نکاح کے بعد۔

Hazrat Taus farmate hain keh Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Talaq nahi hoti magar nikah ke baad.

وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْمُنْكَدِرِ ، عَمَّنْ ، سَمِعَ طَاوُسًا ، يَقُولُ : قَالَ النَّبِيُّ ﷺ يَقُولُ : « لَا طَلَاقَ إِلَّا بَعْدَ نِكَاحٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36315

Hazrat Ali says that divorce does not take place except after marriage. And it has been narrated from (Imam) Abu Hanifa that if a person takes an oath to divorce his wife and then marries her, then the wife will be divorced.

حضرت علی فرماتے ہیں۔ طلاق نہیں ہوتی مگر نکاح کے بعد۔ اور (امام) ابوحنیفہ کا قول یہ ذکر کیا گیا ہے کہ : اگر کسی عورت کو طلاق دینے کی قسم کھائی پھر اس عورت سے شادی کرلی تو عورت کو طلاق ہوجائے گی۔

Hazrat Ali farmate hain talaq nahi hoti magar nikah ke baad aur Imam Abu Hanifa ka qaul ye zikar kiya gaya hai ke agar kisi aurat ko talaq dene ki qasam khai phir us aurat se shadi kar li to aurat ko talaq ho jaye gi

ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مَيْسَرَةَ ، عَنِ النِّزَالِ بْنِ سَبْرَةَ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « لَا طَلَاقَ إِلَّا بَعْدَ نِكَاحٍ » وَذُكِرَ أَنَّ أَبَا حَنِيفَةَ قَالَ : إِنْ حَلَفَ بِطَلَاقِهَا ثُمَّ تَزَوَّجَهَا طُلِقَتْ