43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ
Issue of Divorce Before Marriage
مَسْأَلَةٌ فِي الطَّلَاقِ قَبْلَ النِّكَاحِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyin | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
al-nazzāl bn sabrah | Nizaal ibn Sabrah al-Hilali | Trustworthy |
‘abd al-malik bn maysarah | Abd al-Malik ibn Maysara al-Fazari | Thiqah (Trustworthy) |
laythin | Al-Layth ibn Abi Salim al-Qurashi | Weak in Hadith |
ibn fuḍaylin | Muhammad ibn al-Fadil al-Dubi | Trustworthy, knowledgeable, accused of Shi'ism |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
النَّزَّالِ بْنِ سَبْرَةَ | النزال بن سبرة الهلالي | ثقة |
عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مَيْسَرَةَ | عبد الملك بن ميسرة الفزازى | ثقة |
لَيْثٍ | الليث بن أبي سليم القرشي | ضعيف الحديث |
ابْنُ فُضَيْلٍ | محمد بن الفضيل الضبي | صدوق عارف رمي بالتشيع |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 36315
Hazrat Ali says that divorce does not take place except after marriage. And it has been narrated from (Imam) Abu Hanifa that if a person takes an oath to divorce his wife and then marries her, then the wife will be divorced.
حضرت علی فرماتے ہیں۔ طلاق نہیں ہوتی مگر نکاح کے بعد۔ اور (امام) ابوحنیفہ کا قول یہ ذکر کیا گیا ہے کہ : اگر کسی عورت کو طلاق دینے کی قسم کھائی پھر اس عورت سے شادی کرلی تو عورت کو طلاق ہوجائے گی۔
Hazrat Ali farmate hain talaq nahi hoti magar nikah ke baad aur Imam Abu Hanifa ka qaul ye zikar kiya gaya hai ke agar kisi aurat ko talaq dene ki qasam khai phir us aurat se shadi kar li to aurat ko talaq ho jaye gi
ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مَيْسَرَةَ ، عَنِ النِّزَالِ بْنِ سَبْرَةَ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « لَا طَلَاقَ إِلَّا بَعْدَ نِكَاحٍ » وَذُكِرَ أَنَّ أَبَا حَنِيفَةَ قَالَ : إِنْ حَلَفَ بِطَلَاقِهَا ثُمَّ تَزَوَّجَهَا طُلِقَتْ