5.
Book of Friday
٥-
‌كِتَابُ الْجُمُعَةِ


How many people are needed for the Friday prayer

‌مِنْ كَمْ تُؤْتَى الْجُمُعَةُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5072

HIsham ibn Urwah reported: I sent to 'A'ishah bint Sa'd asking her what distance should be covered for attending the Friday prayer. She said that Sa'd used to go for the Friday prayer covering a distance of seven or eight miles; he sometimes went and sometimes did not go.

حضرت ہشام بن عروہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عائشہ بنت سعد کو پیغام بھجوا کر پوچھا کہ کتنی مسافت طے کرکے جمعہ کے لیے آنا ضروری ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ حضرت سعد کو سات یا آٹھ میل چل کر جمعہ کے لیے جانا ہوتا تھا۔ وہ کبھی جاتے تھے اور کبھی نہیں جاتے تھے۔

Hazrat Hisham bin Urwah farmate hain ke maine Hazrat Ayesha bint Saad ko pegham bhej kar poocha ke kitni musafat tay karke juma ke liye aana zaroori hai? Unhon ne farmaya ke Hazrat Saad ko saat ya aath meel chal kar juma ke liye jana hota tha. Woh kabhi jate thay aur kabhi nahin jate thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، قَالَ : أَرْسَلْتُ إِلَى عَائِشَةَ ابْنَةِ سَعْدٍ ، أَسْأَلُهَا عَنِ الْجُمُعَةِ ، فَقَالَتْ : « كَانَ سَعْدٌ عَلَى رَأْسِ سَبْعَةِ أَمْيَالٍ ، أَوْ ثَمَانِيَةٍ ، فَكَانَ أَحْيَانَا يَأْتِيهَا ، وَأَحْيَانَا لَا يَأْتِيهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5073

Hazrat Ibn Umar states that Friday prayer is obligatory on everyone who is able to come for it.

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ ہر اس شخص پر جمعہ واجب ہے جو اس کے لیے آسکتا ہے۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain keh har us shakhs par jumma wajib hai jo uske liye aa sakta hai.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا أَبُو عَامِرٍ الْمُزَنِي ، قَالَ : سَمِعْتُ نَافِعًا يُحَدِّثُ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، أَنَّهُ قَالَ : « الْجُمُعَةُ عَلَى مَنْ آوَاهُ الْمَرَاحُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5074

Hazrat Ibrahim said that [someone] will come from two Farsakh for Friday prayer.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جمعہ کے لیے دو فرسخ سے آیا جائے گا۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke jumma ke liye do fursakh se aya jaye ga.

حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ مَسْرُوقٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « تُؤْتَى الْجُمُعَةُ مِنْ فَرْسَخَيْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5075

Hazrat Abdullah bin Yazid narrates: I asked Hazrat Saeed bin Musayyib on whom is it obligatory to pray Jummah? He replied: On the one who hears the Azaan of Jummah.

حضرت عبداللہ بن یزید فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سعید بن مسیب سے سوال کیا کہ جمعہ کس پر واجب ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ جو جمعہ کی اذان سنے۔

Hazrat Abdullah bin Yazid farmate hain keh main ne Hazrat Saeed bin Musayyab se sawal kiya keh Juma kis par wajib hai? Unhon ne farmaya keh jo Juma ki azan sune.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَزِيدَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : سَأَلْتُهُ عَلَى مَنْ تَجِبُ الْجُمُعَةُ ؟ فَقَالَ : « عَلَى مَنْ سَمِعَ النِّدَاءَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5076

Hazrat Abu Bakhtari narrates that I saw Hazrat Anas coming from the place called Zawiya to offer Friday prayer, this place is at a distance of two Farsakh from Basra

حضرت ابو بختری کہتے ہیں کہ میں نے حضرت انس کو مقام زاویہ سے جمعہ کے لیے تشریف لاتے دیکھا، یہ جگہ بصرہ سے دو فرسخ کے فاصلے پر ہے۔

Hazrat Abu Bakhtari kahte hain ke maine Hazrat Anas ko maqam Zawiya se juma ke liye tashreef late dekha, yeh jaga Basra se do farsakh ke fasle par hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ أَبِي الْبَخْتَرِيِّ ، قَالَ : « رَأَيْتُ أَنَسًا شَهِدَ الْجُمُعَةَ مِنَ الزَّاوِيَةِ » وَهِيَ فَرْسَخَانِ مِنَ الْبَصْرَةِ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5077

Hazrat Ibn Aun said that Abu Malih was an expert in cupping. When Friday came, he would lead the Friday prayer.

حضرت ابن عون فرماتے ہیں کہ ابو ملیح ابلہ کے عامل تھے۔ جب جمعہ کا دن آتا تو وہ جمعہ پڑھاتے تھے۔

Hazrat Ibn Aun farmate hain ke Abu Malih ibla ke aamil thay. Jab jumma ka din aata to wo jumma parhate thay.

حَدَّثَنَا أَزْهَرُ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، قَالَ : « كَانَ أَبُو الْمَلِيحِ عَامِلًا عَلَى الْأَيْلَةِ ، فَكَانَتْ إِذَا أَتَتِ الْجُمُعَةُ ، جَمَّعَ فِيهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5078

Hazrat Ikrama narrates that (for Jummah) one should travel a distance of four Farsakh.

حضرت عکرمہ فرماتے ہیں کہ جمعہ کے لیے چار فرسخ کے فاصلے سے آیا جائے گا۔

Hazrat Akrma farmate hain ke juma ke liye chaar farsakh ke fasle se aya jaye ga.

حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ مُسْلِمٍ الْعَبْدِيِّ ، عَنْ مَالِكِ بْنِ دِينَارٍ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، قَالَ : « تُؤْتَى الْجُمُعَةُ مِنْ أَرْبَعَةِ فَرَاسِخَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5079

Hazrat Abu Abdul Rahman states that we used to travel a distance of two Farsakh to offer prayer.

حضرت ابو عبد الرحمن فرماتے ہیں کہ ہم دو فرسخ کے فاصلے سے نماز کے لیے آیا کرتے تھے۔

Hazrat Abu Abdur Rahman farmate hain ki hum do farsakh ke fasle se namaz ke liye aaya karte thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانِ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، قَالَ : « كُنَّا نَأْتِيهَا مِنْ فَرْسَخَيْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5080

Hazrat Hassan (R.A) said that (for attending Jummah) one should only travel a distance that he can cover to return to his family by the night.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ جمعہ کے لیے ہر وہ شخص آئے گا جو واپس رات کو اپنے گھر والوں کے پاس پہنچ سکتا ہو۔

Hazrat Hassan farmate hain keh juma ke liye har woh shakhs aye ga jo wapis raat ko apne ghar walon ke pass pohanch sakta ho.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أَنَا هِشَامٌ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « الْجُمُعَةُ عَلَى كُلِّ مَنْ آوَاهُ اللَّيْلُ إِلَى أَهْلِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5081

Hisham ibn Urwah said: My father, Urwah ibn Zubayr, lived in al-Birr, which was three miles from Medina. He did not attend the Friday prayer or the congregational prayer.

حضرت ہشام بن عروہ فرماتے ہیں کہ میرے والد ” بئر عروہ “ میں رہتے تھے جو مدینہ سے تین میل کے فاصلے پر تھا، وہ جمعہ اور جماعت کے لیے حاضر نہ ہوتے تھے۔

Hazrat Hisham bin Urwah farmate hain ke mere walid "Bir Urwah" mein rehte thay jo Madina se teen meel ke fasle par tha, woh jumma aur jamaat ke liye hazir na hote thay.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، قَالَ : « كَانَ أَبِي عُرْوَةُ يَكُونُ بَيْنَ ثَلَاثَةِ أَمْيَالٍ مِنَ الْمَدِينَةِ ، فَلَا يَشْهَدُ جُمُعَةً ، وَلَا جَمَاعَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5082

Hazrat Aflah Mauli Abi Ayyub states that Hazrat Ibn Salam used to come to us from the suburbs of the city on Fridays, he used to bring a vessel of water with him and offer Friday prayers.

حضرت افلح مولی ابی ایوب فرماتے ہیں کہ حضرت ابن سلام شہر کے مضافاتی علاقوں سے ہمارے پاس جمعہ کے دن آتے تھے، وہ اپنے ساتھ پانی کا ایک برتن لاتے اور جمعہ پڑھا کرتے تھے۔

Hazrat Aflah Mola Abi Ayub farmate hain keh Hazrat Ibn Salam shehar ke muzafati ilaqon se hamare pas Jumma ke din aate thay, woh apne sath pani ka ek bartan late aur Jumma parha karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ ، عَنْ قُرَّةَ بْنِ خَالِدٍ ، قَالَ : نَا مُحَمَّدُ بْنُ سِيرِينَ ، عَنْ أَفْلَحَ ، مَوْلَى أَبِي أَيُّوبَ قَالَ : « كَانَ ابْنُ سَلَامٍ يَأْتِينَا يَوْمَ الْجُمُعَةِ ، فَيُعَلِّقُ مَعَهُ إِدَاوَةً مِنْ مَاءٍ ، وَيُجَمِّعُ مِنَ الْعَوَالِي »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5083

Hazrat Mujahid says that a group of men and women used to read with the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) on Friday, and their rides would not arrive until the next day.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ مردوں اور عورتوں کی ایک جماعت جمعہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ پڑھتی تھی اور ان کی سواریاں اگلے دن تک نہیں آتی تھیں۔

Hazrat Mujahid farmate hain keh mardon aur aurton ki aik jamaat jumma Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke sath parhti thi aur unki sawariyan agle din tak nahin aati thin.

حَدَّثَنَا رَوَّادُ بْنُ الْجَرَّاحِ ، عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ ، عَنْ وَاصِلٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : « كَانَتِ الْعُصْبَةُ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ يُجَمِّعُونَ مَعَ النَّبِيِّ ﷺ ، فَمَا يَأْتُونَ رِحَالَهُمْ إِلَّا مِنَ الْغَدِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5084

Hazrat Nafi' said that Jumu'ah is obligatory on the one who can return and spend the night with his family.

حضرت نافع فرماتے ہیں کہ جمعہ اس شخص پر واجب ہے جو واپس جاکر اپنے گھر والوں میں رات گذار سکے۔

Hazrat Nafe farmate hain ke juma us shakhs par wajib hai jo wapas jakar apne ghar walon mein raat guzar sake.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ نَافِعٍ ، قَالَ : « الْجُمُعَةُ عَلَى مَنْ آوَاهُ اللَّيْلُ إِلَى أَهْلِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5085

Hazrat Abu Ja'far says that Hazrat Abdullah bin Rawaaha used to come on foot for Friday prayers. Hazrat Hisham says that I asked Hazrat Abdul Hamid how far was the distance between his house and the place of Friday prayer? He said two miles.

حضرت ابو جعفر فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن رواحہ پیدل جمعہ کے لیے آیا کرتے تھے۔ حضرت ہشیم فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عبد الحمید سے پوچھا کہ ان کے گھر اور جمعہ کی جگہ میں کتنا فاصلہ تھا ؟ انھوں نے فرمایا کہ دو میل۔

Hazrat Abu Jaffar farmate hain keh Hazrat Abdullah bin Rawaha paidal juma ke liye aaya karte thay. Hazrat Hisham farmate hain keh main ne Hazrat Abdul Hamid se poocha keh un ke ghar aur juma ki jaga mein kitna fasla tha? Unhon ne farmaya keh do meel.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ عَبْدِ الْحَمِيدِ بْنِ جَعْفَرٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، « أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ رَوَاحَةَ ، كَانَ يَأْتِي الْجُمُعَةَ مَاشِيًا » فَقُلْتُ لِعَبْدِ الْحَمِيدِ : كَمْ كَانَ بَيْنَ مَنْزِلِهِ وَبَيْنَ الْجُمُعَةِ ؟ قَالَ : « مِيلَيْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5086

Hazrat Zuhri states that people used to come from the place of Dhul Halifa and offer Friday prayers with the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him).

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ لوگ مقام ذوالحلیفہ سے آکر نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ جمعہ پڑھا کرتے تھے۔

Hazrat Zahri farmate hain keh log maqam zulhulayfa se aakar Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke sath jumma parha karte thay.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، « أَنَّهُمْ كَانُوا يَشْهَدُونَ الْجُمُعَةَ مَعَ النَّبِيِّ ﷺ مِنْ ذِي الْحُلَيْفَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5087

Hazrat Haushab bin Uqail was asked from how much distance is it obligatory to travel to offer the Friday prayer? He replied, "Seven miles".

حضرت حوشب بن عقیل کہتے ہیں کہ کتنی مسافت سے آکر جمعہ پڑھنا ضروری ہے ؟ انھوں نے فرمایا سات میل سے۔

Hazrat Hoshab bin Aqeel kehte hain ke kitni masaafat se aakar jumma parhna zaroori hai? Unhon ne farmaya saat meel se.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا حَوْشَبُ بْنُ عَقِيلٍ الْعَبْدِيُّ ، قَالَ : سَأَلْتُ عَطَاءً ، مِنْ كَمْ تُؤْتَى الْجُمُعَةُ ؟ قَالَ : « مِنْ سَبْعَةِ أَمْيَالٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5088

Hazrat Ja'far bin Burqan narrates that I asked Hazrat Zuhri at what distance from the city is it obligatory for a person to offer Friday prayer? He replied that the residents of Dhul-Halifah used to attend the Friday prayer.

حضرت جعفر بن برقان کہتے ہیں کہ میں نے حضرت زہری سے پوچھا کہ کوئی شخص شہر سے کتنی مسافت پر ہو اس پر جمعہ واجب ہوتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ذوالحلیفہ کے رہنے والے جمعہ کے لیے حاضر ہوا کرتے تھے۔

Hazrat Jaffar bin Burqan kehte hain ki maine Hazrat Zuhri se poocha ki koi shakhs shehar se kitni masafat par ho uss par jumma wajib hota hai? Unhon ne farmaya ki dhul halifa ke rehne wale jumma ke liye hazir hua karte the.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ بُرْقَانَ ، قَالَ : قُلْتُ لَلزُّهْرِيِّ : عَلَى مَنْ تَجِبُ الْجُمُعَةُ ، مِمَّنْ كَانَ هُوَ قُرْبَ الْمَدِينَةِ ؟ قَالَ : « كَانَ أَهْلُ ذِي الْحُلَيْفَةِ يَشْهَدُونَ الْجُمُعَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5089

Ibn Aun reported: It was asked the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, "Should the people of the outskirts (of Medina) attend the Friday prayer?" The Prophet said, "The Ansar used to attend the Friday prayer from the villages around Medina."

حضرت ابن عون کہتے ہیں کہ حضرت محمد سے سوال کیا گیا کہ کیا مضافاتی دیہاتوں والے جمعہ کے لیے حاضر ہوں گے ؟ انھوں نے فرمایا کہ انصار مدینہ کے اردگرد کی بستیوں سے جمعہ کے لیے حاضر ہوتے تھے۔

Hazrat Ibn Aun kehte hain ki Hazrat Muhammad se sawal kiya gaya ki kya muzafati dehaton wale Jumma ke liye hazir honge? Unhon ne farmaya ki Ansar Madina ke ird gird ki bastion se Jumma ke liye hazir hote the.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، قَالَ : كَانَ مُحَمَّدٌ ، يُسْأَلُ عَنِ الرَّجُلِ يُجَمِّعُ مِنْ هَذِهِ الْمَزَالِفِ ، فَيَقُولُ : « قَدْ كَانَتْ الْأَنْصَارُ يُجَمِّعُونَ مِنَ الْمَزَالِفِ حَوْلَ الْمَدِينَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5090

Hazrat Shuba said that I asked Hazrat Hammad whether a man should attend Friday prayer from a distance of two Farsakhs. He said no. I asked Hazrat Hukam, and he said that if he can come and go in one day, then Friday prayer is obligatory on him.

حضرت شعبہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت حماد سے سوال کیا کہ کیا آدمی دو فرسخ کے فاصلے سے جمعہ کے لیے حاضر ہوگا ؟ انھوں نے فرمایا نہیں۔ میں نے حضرت حکم سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ اگر وہ ایک دن میں آ جاسکتا ہو تو اس پر جمعہ واجب ہے۔

Hazrat Shubah kehte hain ke maine Hazrat Hammad se sawal kiya ke kya aadmi do farsakh ke fasle se jumma ke liye hazir hoga? Unhon ne farmaya nahi. Maine Hazrat Hukm se sawal kiya to unhon ne farmaya ke agar woh ek din mein aa jata ho to us par jumma wajib hai.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ حَمَّادًا ، عَنْ الرَّجُلِ يُجَمِّعُ مِنْ فَرْسَخَيْنِ ، فَقَالَ : « لَا » وَسَأَلْتُ الْحَكَمَ ، فَقَالَ : « إِذَا كَانَ يَجِيءُ وَيَذْهَبُ فِي يَوْمٍ ، فَعَلَيْهِ الْجُمُعَةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5091

It is narrated on the authority of Hadrat Abu Huraira that one should come from a distance of two Farsakh for Friday prayer.

حضرت ابوہریرہ فرماتے ہیں کہ جمعہ کے لیے دو فرسخ سے آیا جائے گا۔

Hazrat Abu Huraira farmate hain ke jumma ke liye do farsakh se aaya jaye ga.

حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ ، عَنْ أَيُّوبَ بْنِ عُتْبَةَ ، عَنْ يَحْيَى ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : « تُؤْتَى الْجُمُعَةُ مِنْ فَرْسَخَيْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5092

Hazrat Huzaifa narrates that it is not obligatory for a person who is at a distance of one mile to offer Friday prayer.

حضرت حذیفہ فرماتے ہیں کہ جو شخص ایک میل کی مسافت پر ہو اس پر جمعہ واجب نہیں۔

Hazrat Huzaifa farmate hain keh jo shaks ek meel ki musafat par ho us par juma wajib nahi.

حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ عُمَرَ بْنِ عَامِرٍ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ حُذَيْفَةَ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَى مَنْ عَلَى رَأْسِ مِيلٍ جُمُعَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5093

Hazrat Saib narrates that Hazrat Abdullah bin Amr used to live in a village called "Waht" three miles from Taif and used to come to Taif for Friday prayers.

حضرت سائب فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن عمرو طائف سے تین میل دور ” وہط “ نامی بستی میں رہتے تھے اور طائف جمعہ پڑھنے کے لیے آتے تھے۔

Hazrat Saib farmate hain ke Hazrat Abdullah bin Amro Taif se teen meil door "Vohut" nami basti mein rehte thay aur Taif juma parhne ke liye aate thay.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو : " أَنَّهُ كَانَ يَشْهَدُ الْجُمُعَةَ فِي الطَّائِفِ ، وَهُوَ فِي قَرْيَةٍ يُقَالُ لَهَا : الْوَهْطُ عَلَى رَأْسِ ثَلَاثَةِ أَمْيَالٍ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5094

It was asked of Hadrat Amr bin Shuaib, "O Abu Ibrahim! On whom do you consider Friday prayer obligatory?" He replied, "On the one who hears the call to prayer (Adhan)."

حضرت عمرو بن شعیب سے پوچھا گیا کہ اے ابو ابراہیم ! آپ کس پر جمعہ کو واجب قرار دیتے ہیں ؟ انھوں نے فرمایا جو مؤذن کی آواز سنے۔

Hazrat Amr bin Shoaib se poocha gaya keh aye Abu Ibrahim! Aap kis par jumma ko wajib qarar dete hain? Unhon ne farmaya jo muazzin ki awaz sune.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ عَنْ دَاوُدَ بْنِ قَيْسٍ الْفَرَّاءِ ، قَالَ : سَمِعْتُ عَمْرَو بْنَ شُعَيْبٍ ، قِيلَ لَهُ : يَا أَبَا إِبْرَاهِيمَ ، عَلَى مَنْ تَجِبُ الْجُمُعَةُ ؟ قَالَ : « عَلَى مَنْ سَمِعَ الصَّوْتَ »