It is narrated that Hazrat Hukm bin Ateeh was asked about praying in a garment whose weaving is incomplete. He said that it is permissible to pray in it. Hazrat Ibn Sireen considered it Makruh (reprehensible).
حضرت حکم بن عطیہ فرماتے ہیں کہ حضرت حسن سے اس کپڑے میں نماز پڑھنے کے بارے میں سوال کیا گیا جس کی بنائی ادھڑ رہی ہو۔ انھوں نے فرمایا کہ اس میں نماز پڑھنا جائز ہے۔ حضرت ابن سیرین نے اسے مکروہ قرار دیا ہے۔
Hazrat Hukm bin Atiya farmate hain ki Hazrat Hasan se is kapre mein namaz padhne ke bare mein sawal kiya gaya jis ki banayi udhad rahi ho. Unhon ne farmaya ki is mein namaz padhna jaiz hai. Hazrat Ibn Sireen ne ise makrooh karar diya hai.
Hazrat Ata' says that I asked Hazrat Abu Ja'far whether a person can pray in a garment made by a Jew or a Christian. He replied that there is no harm in it.
حضرت عطاء کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابو جعفر سے سوال کیا کہ آدمی کسی ایسے کپڑے میں نماز پڑھ سکتا ہے جسے کسی یہودی یا نصرانی نے بنایا ہو ؟ انھوں نے فرمایا کہ اس میں کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Ata kehte hain ke maine Hazrat Abu Jaffar se sawal kiya ke aadmi kisi aise kapre mein namaz parh sakta hai jise kisi yahudi ya nasrani ne banaya ho? Unhon ne farmaya ke is mein koi harj nahi.