8.
Book of Fasting
٨-
كِتَابُ الصِّيَامِ


Who permitted continuous fasting for the fasting person

‌مَنْ رَخَّصَ فِي الْوِصَالِ لِلصَّائِمِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9597

Hazrat Abu Al-Alia said about the fast of Wisal that Allah Almighty said: { ثُمَّ أَتِمُّوا الصِّیَامَ إلَی اللَّیْلِ } So in the light of this verse, when the night comes, his fast is complete. Now, if he wants, he can keep fast, and if he wants, he can leave it.

حضرت ابو العالیہ صوم وصال کے بارے میں فرماتے ہیں کہ اللہ رب العزت نے ارشاد فرمایا { ثُمَّ أَتِمُّوا الصِّیَامَ إلَی اللَّیْلِ } پس اس آیت کی روشنی میں جب رات آئے تو اس کا روزہ پورا ہوگیا اب اگر وہ چاہے تو روزہ رکھ لے اور اگر چاہے تو نہ رکھے۔

Hazrat Abu Al Aliya Saum Visaal ke baare mein farmate hain ke Allah Rab ul Izzat ne irshad farmaya {Summa atimoo al siyama ila al layl} pas is ayat ki roshni mein jab raat aaye to is ka roza poora hogaya ab agar wo chahe to roza rakh le aur agar chahe to na rakhe.

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ دَاوُدَ ، عَنْ أَبِي الْعَالِيَةِ ، أَنَّهُ قَالَ فِي الْوِصَالِ فِي الصِّيَامِ : " قَالَ اللَّهُ ﵎ : ﴿ ثُمَّ أَتِمُّوا الصِّيَامَ إِلَى اللَّيْلِ ﴾ [ البقرة : ١٨٧ ] وَإِذَا جَاءَ اللَّيْلُ فَهُوَ مُفْطِرٌ ، ثُمَّ إِنْ شَاءَ صَامَ وَإِنْ شَاءَ تَرَكَ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9598

Hazrat Amir narrates that Hazrat Ibn Abi Numa fasted for fifteen days for the sake of wisal. Then we stopped him from doing so.

حضرت عامر فرماتے ہیں کہ حضرت ابن ابی نعم نے پندرہ دن تک وصال کا روزہ رکھا۔ پھر ہم نے انھیں اس سے روک دیا۔

Hazrat Aamir farmate hain ke Hazrat Ibn e Abi Naeem ne pandrah din tak wisal ka roza rakha phir hum ne unhen is se rok diya

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنْ بَكْرِ بْنِ عَامِرٍ ، قَالَ : « كَانَ ابْنُ أَبِي أَنْعُمٍ يُوَاصِلُ خَمْسَةَ عَشَرَ يَوْمًا حَتَّى تَعَوَّدَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9599

Hazrat Abu Nawfal bin Abi Aqrab said that I went to Hazrat Ibn Zubair on the fifteenth of the month. He was fasting consecutively (without break).

حضرت ابو نوفل بن ابی عقرب فرماتے ہیں کہ میں مہینے کی پندرہ تاریخ کو حضرت ابن زبیر کے پاس آیا وہ صوم وصال سے تھے۔

Hazrat Abu Naufal bin Abi Aqrab farmate hain keh mein mahine ki pandrah tareekh ko Hazrat Ibn Zubair ke paas aaya woh soum visaal se thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَسْوَدِ بْنِ شَيْبَانَ ، عَنْ أَبِي نَوْفَلِ بْنِ أَبِي عَقْرَبٍ ، قَالَ : « دَخَلْتُ عَلَى ابْنِ الزُّبَيْرِ صَبِيحَةَ خَمْسَةَ عَشَرَ مِنَ الشَّهْرِ وَهُوَ مُوَاصِلٌ »