8.
Book of Fasting
٨-
كِتَابُ الصِّيَامِ


What they said about the one performing i'tikaf and what he should do

‌مَا قَالُوا فِي الْمُعْتَكِفِ مَا لَهُ إِذَا اعْتَكَفَ مِمَّا يَفْعَلُهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9631

Hazrat Ali says that if a person is sitting in Itikaf, then he should attend Friday prayers, visit the sick, participate in funerals, come home to his family members and fulfill their necessities.

حضرت علی فرماتے ہیں کہ جب کوئی آدمی اعتکاف میں بیٹھے تو اسے چاہیے کہ جمعہ کی نماز میں حاضر ہو، مریض کی عیادت کرے، جنازہ میں شریک ہو، کھڑے کھڑے اپنے گھر والوں کے پاس آئے اور ضروریات پوری کرلے۔

Hazrat Ali farmate hain keh jab koi aadmi aitkaf mein baithe to usay chahiye keh jumma ki namaz mein hazir ho, mareez ki aiadat kare, janaze mein shareek ho, kharay kharay apne ghar walon ke pass aaye aur zaruriyat poori karle.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ ضَمْرَةَ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « إِذَا اعْتَكَفَ الرَّجُلُ ، فَلْيَشْهَدِ الْجُمُعَةَ ، وَلْيَعُدِ الْمَرِيضَ ، وَلْيَشْهَدِ الْجِنَازَةَ ، وَلْيَأْتِ أَهْلَهُ وَلْيَأْمُرْهُمْ بِالْحَاجَةِ وَهُوَ قَائِمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9632

Hazrat Saeed bin Jubair said that a person observing Itikaf can offer Friday prayer, visit a sick person, and respond to the call of an Imam.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ معتکف جمعہ پڑھ سکتا ہے، مریض کی عیادت کرسکتا ہے اور امام کے بلانے پر جائے گا۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh motakif jumma parh sakta hai, mareez ki ayadat kar sakta hai aur Imam ke bulane par jaye ga.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أَنَا الشَّيْبَانِيُّ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، أَنَّهُ قَالَ : « لِيَشْهَدَ الْجُمُعَةَ وَيَعُودَ الْمَرِيضَ وَيُجِيبَ الْإِمَامَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9633

"Hazrat Umme Salma narrates that Hazrat Ayesha, while observing I'tikaf, used to visit a sick person among her relatives."

حضرت عمرہ فرماتی ہیں کہ حضرت عائشہ اعتکاف کی حالت میں چلتے چلتے ہی اپنے اہل میں سے کسی مریض کی عیادت کیا کرتی تھیں۔

Hazrat Umme Farmaty Hain Ke Hazrat Ayesha Aitkaf Ki Halat Mein Chalte Chalte Hi Apne Ahle Mein Se Kisi Mareez Ki Eyadat Kiya Karti Thin

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : حَدَّثَتْنَا عَمْرَةُ ، عَنْ عَائِشَةَ ، « أَنَّهَا كَانَتْ لَا تَعُودُ الْمَرِيضَ مِنْ أَهْلِهَا وَهِيَ مُعْتَكِفَةٌ إِلَّا وَهِيَ مَارَّةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9634

Hazrat Saeed bin Jubair (R.A) said that a person observing I'tikaaf could go out for Friday prayer, to inquire after a sick person, to participate in a funeral, for a need, or on the call of the Imam. Hazrat Saeed bin Jubair (R.A) said this because he once called Hazrat Amr bin Haris (R.A) but he did not come due to being in I'tikaaf. So, Hazrat Saeed bin Jubair (R.A) sent this message in writing to Hazrat Amr bin Haris (R.A) whereupon he came.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ معتکف جمعہ کی نماز کے لیے حاضر ہوگا، مریض کی عیادت کرے گا، جنازہ میں شریک ہوگا، ضرورت کے لیے جائے گا، امام کے بلانے پر جائے گا۔ یہ بات انھوں نے اس لیے فرمائی کہ انھوں نے حضرت عمرو بن حریث کو بلایا تھا، وہ اعتکاف میں ہونے کی وجہ سے نہیں آئے تو حضرت سعید بن جبیر نے ان کی طرف یہ بات لکھ بھیجی جس پر وہ آگئے تھے۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh mutakif juma ki namaz ke liye hazir hoga, mareez ki ayadat kare ga, janaze mein shareek hoga, zaroorat ke liye jaye ga, imam ke bulane par jaye ga. Yeh baat unhon ne is liye farmaayi keh unhon ne Hazrat Amr bin Haris ko bulaya tha, woh aitkaf mein hone ki wajah se nahi aaye to Hazrat Saeed bin Jubair ne un ki taraf yeh baat likh bheji jis par woh aa gaye the.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالَ : « يَشْهَدُ الْجُمُعَةَ ، وَيَعُودُ الْمَرِيضَ ، وَيَحْضُرُ الْجِنَازَةَ ، وَيَخْرُجُ إِلَى حَاجَةٍ ، وَيُجِيبُ الْإِمَامَ » وَذَلِكَ أَنَّ عَمْرَو بْنَ حُرَيْثٍ أَرْسَلَ إِلَيْهِ وَهُوَ مُعْتَكِفٌ ، فَلَمْ يَأْتِهِ فَأَرْسَلَ إِلَيْهِ فَآلَمَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9635

Hazrat Ibrahim says that the elders used to like these practices of the believer without making them a condition: Visiting the sick, Attending funerals, Offering Friday prayers.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف معتکف کے ان عادات کو شرط قرار دیئے بغیر پسند فرماتے تھے : مریض کی عیادت کرنا، جنازہ کے پیچھے جانا، جمعہ کی نماز ادا کرنا۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke Aslaf motekif ke in aadaton ko shart karar diye baghair pasand farmate thay: Mareez ki ayadat karna, janaze ke peeche jana, Jumma ki namaz ada karna.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « كَانُوا يُحِبُّونَ لِلْمُعْتَكِفِ أَنْ يَشْرِطَ هَذِهِ الْخِصَالَ وَهِيَ لَهُ ، وَإِنْ لَمْ يَشْرِطْ عِيَادَةَ الْمَرِيضِ ، وَأَنْ يَتَّبِعَ الْجِنَازَةَ ، وَأَنْ يَشْهَدَ الْجُمُعَةَ فَلَا يُحِبُّونَ الْخُرُوجَ لَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9636

Hazrat Shabi states that a person observing Itikaf can go out for relieving himself, can visit a sick person, can go for Friday prayer but he will stand in the doorway (of the mosque).

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ معتکف رفعِ حاجت کے لیے باہر جاسکتا ہے، مریض کی عیادت کرسکتا ہے، جمعہ کی نماز کے لیے جاسکتا ہے لیکن وہ دروازے میں کھڑا ہوگا۔

Hazrat Shabi farmate hain ke muta'kif rafa-e-hajat ke liye bahar ja sakta hai, mareez ki ayadat kar sakta hai, jumma ki namaz ke liye ja sakta hai lekin woh darwaze mein khara hoga.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ مُطَرِّفٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « يَخْرُجُ إِلَى الْغَائِطِ ، وَيَعُودُ الْمَرِيضَ ، وَيَأْتِي الْجُمُعَةَ ، وَيَقُومُ عَلَى الْبَابِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9637

Hazrat Hasan states that a person observing Itikaf can go for Friday prayer.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ معتکف جمعہ کے لیے جاسکتا ہے۔

Hazrat Hasan farmate hain ke mutakif juma ke liye ja sakta hai.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « يَأْتِي الْجُمُعَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9638

Hazrat Abu Salma narrates that a person observing Itikaf can visit a sick person, offer Friday prayers, and can stand and converse with someone he meets on the way.

حضرت ابو سلمہ فرماتے ہیں کہ معتکف مریض کی عیادت کرے گا، جمعہ کی نماز ادا کرے گا اور راستے میں کسی آدمی کے ساتھ کھڑے ہو کربات چیت کرسکتا ہے۔

Hazrat Abu Salma farmate hain keh itikaf mein beemar ki ayadat kare ga, Juma ki namaz ada kare ga aur raste mein kisi aadmi ke sath kharay hokar baat cheet kar sakta hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ مُبَارَكٍ ، عَنْ يَحْيَى ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، قَالَ : « الْمُعْتَكِفُ يَعُودُ الْمَرِيضَ ، وَيَشْهَدُ الْجُمُعَةَ ، وَيَقُومُ مَعَ الرَّجُلِ فِي الطَّرِيقِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9639

Hazrat Hassan says that a person observing Itikaf can go out for ablution, can join a funeral procession and can also visit a sick person.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ معتکف رفعِ حاجت کے لیے باہر جاسکتا ہے ، جنازے کے پیچھے جاسکتا ہے اور مریض کی عیادت کرسکتا ہے۔

Hazrat Hassan farmate hain ke moatakif rafa hajat ke liye bahar ja sakta hai, janaze ke peeche ja sakta hai aur mareed ki ayadat kar sakta hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ يَزِيدَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « يَأْتِي الْغَائِطَ ، وَيَتَّبِعُ الْجِنَازَةَ ، وَيَعُودُ الْمَرِيضَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9640

Hazrat Saeed bin Jubayr (R.A) said that a person observing Itikaaf can attend Friday prayers, offer funeral prayers and go if the Imam calls.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ معتکف جمعہ کی نماز میں حاضر ہوگا، جنازہ پڑھے گا اور امام کے بلانے پر جائے گا۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh motakif juma ki namaz mein hazir hoga, janaza parhe ga aur imam ke bulane par jaye ga.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالَ : « يَشْهَدُ الْجُمُعَةَ ، وَيَعُودُ الْمَرِيضَ ، وَيَحْضُرُ الْجِنَازَةَ »، وَقَالَ مَرَّةً : « وَيُجِيبُ الْإِمَامَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9641

Hazrat Aisha narrates that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to sit in Itikaf, he would only come home for a need.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب اعتکاف میں بیٹھتے تو صرف کسی ضرورت کے لیے ہی گھر آیا کرتے تھے۔

Hazrat Ayesha farmati hain keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab aitekaf mein bethte to sirf kisi zaroorat ke liye hi ghar aya karte the.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ : أَنَا سُفْيَانُ بْنُ حُسَيْنٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عُرْوَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : « كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ إِذَا كَانَ مُعْتَكِفًا لَمْ يَدْخُلِ الْبَيْتَ إِلَّا لِحَاجَةٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9642

Hazrat Umrah narrates that when Hazrat Aisha (RA) used to be in the state of Itikaf, she would not turn her face towards any of her sick relatives while passing by them.

حضرت عمرہ فرماتی ہیں کہ حضرت عائشہ حالت اعتکاف میں اپنے متعلقین میں سے کسی مریض کے پاس سے گذرتیں تو اس کی طرف متوجہ نہ ہوتی تھیں۔

Hazrat Umra farmati hain keh Hazrat Ayesha halat aitkaf mein apne mutalliqeen mein se kisi mareed ke paas se guzarti thin to us ki taraf mutawajjah nah hoti thin.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ ، عَنْ عَمْرَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ ، « أَنَّهَا كَانَتْ تَمُرُّ بِالْمَرِيضِ مِنْ أَهْلِهَا وَهِيَ مُعْتَكِفَةٌ » قَالَا : لَا تَعْرِضُ لَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9643

Hazrat Saeed bin Musayyab and Hazrat Ata said that the one who is in Itikaaf (religious seclusion in the mosque) should neither participate in a funeral procession nor visit a sick person.

حضرت سعید بن مسیب اور حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ معتکف نہ جنازے میں شریک ہوگا اور نہ مریض کی عیادت کرے گا۔

Hazrat Saeed bin Musayyab aur Hazrat Ata farmate hain ke motakif na janaze mein shareek hoga aur na mareed ki ayadat kare ga.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَعَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَا : « الْمُعْتَكِفُ لَا يَشْهَدُ جِنَازَةً ، وَلَا يَعُودُ مَرِيضًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9644

Hazrat Zuhri said that a person observing Itikaf should not participate in a funeral procession, nor visit a sick person, nor go out on someone's invitation.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ معتکف نہ جنازے میں شریک ہوگا، نہ مریض کی عیادت کرے گا اور نہ ہی کسی کے بلانے پر جائے گا۔

Hazrat Zahri farmate hain keh motekif na janaze mein sharik hoga, na mareez ki eyadat kare ga aur na hi kisi ke bulane par jaye ga.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « لَا يَتَّبِعُ جِنَازَةً ، وَلَا يَعُودُ مَرِيضًا ، وَلَا يُجِيبُ دَعْوَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9645

Hazrat Mujahid (may Allah have mercy on him) said that a person in Itikaf (religious retreat) should not go out to follow a funeral procession, nor should he visit a sick person.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ معتکف نہ جنازے کے ساتھ جائے گا اور نہ مریض کی عیادت کرے گا۔

Hazrat Mujahid farmate hain keh itikaf na janaze ke sath jaye ga aur na mareez ki ayadat kare ga.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : « الْمُعْتَكِفُ لَا يَتَّبِعُ جِنَازَةً ، وَلَا يَعُودُ مَرِيضًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9646

Hazrat Urwah (may Allah have mercy on him) said that a person in Itikaf should not go out to visit anyone, nor should he visit a sick person, nor should he participate in a funeral.

حضرت عروہ فرماتے ہیں کہ معتکف نہ کسی کے بلانے پر جائے گا، نہ مریض کی عیادت کرے گا اور نہ ہی جنازے میں شریک ہوگا۔

Hazrat Urwa farmate hain keh motekif na kisi ke bulane par jaye ga, na mareez ki ayadat kare ga aur na hi janaze mein shareek hoga.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : « لَا يُجِيبُ دَعْوَةً ، وَلَا يَعُودُ مَرِيضًا ، وَلَا يَحْضُرُ جِنَازَةً »