8.
Book of Fasting
٨-
كِتَابُ الصِّيَامِ


What they said about the one performing i'tikaf having intercourse, what is upon him for that

‌مَا قَالُوا فِي الْمُعْتَكِفِ يُجَامِعُ، مَا عَلَيْهِ فِي ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9680

Hazrat Ibn Abbas stated that if the person observing Itikaf has intercourse, their Itikaf will be broken, and they should observe Itikaf again.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ اگر معتکف نے جماع کرلیا تو اس کا اعتکاف ٹوٹ گیا اب وہ دوبارہ اعتکاف کرے۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain ke agar motakif ne jima karliya to uska aitkaf toot gaya ab wo dobara aitkaf kare.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : « إِذَا جَامَعَ الْمُعْتَكِفُ أَبْطَلَ اعْتِكَافَهُ وَاسْتَأْنَفَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9681

Hazrat Ata says that he will make up for his missed I'tikaf.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ وہ اپنے اعتکاف کی قضا کرے گا۔

Hazrat Ata farmate hain ke woh apne aitkaf ki qaza kare ga.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « يَقْضِي اعْتِكَافَهُ وَيَسْتَأْنِفُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9682

Hazrat Saeed bin Musayyab, Hazrat Qasim and Hazrat Salim said that he would observe Itikaf afresh.

حضرت سعید بن مسیب، حضرت قاسم اور حضرت سالم فرماتے ہیں کہ وہ نئے سرے سے اعتکاف کرے گا۔

Hazrat Saeed bin Musayyab, Hazrat Qasim aur Hazrat Salim farmate hain ke woh naye sire se itikaf kare ga.

حَدَّثَنَا ابْنُ الدَّرَاوَرْدِيِّ ، عَنْ مُوسَى بْنِ أَبِي سَعِيدٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَالْقَاسِمِ ، وَسَالِمٍ ، قَالُوا : « يَسْتَقْبِلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9683

Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) states that sexual intercourse with one's wife in the state of I'tikaf is like having intercourse with her in Ramadan. It entails the same expiation as is due for intercourse in Ramadan.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ حالت اعتکاف میں بیوی سے جماع کرنا رمضان میں بیوی سے جماع کرنے کی طرح ہے۔ اس پر وہی لازم ہے جو رمضان میں جماع کرنے والے پر لازم ہے۔

Hazrat Hassan farmate hain keh halat aitkaf mein biwi se jima karna Ramzan mein biwi se jima karne ki tarah hai. Iss par wohi lazim hai jo Ramzan mein jima karne wale par lazim hai.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ فِي رَجُلٍ غَشِيَ امْرَأَتَهُ وَهُوَ مُعْتَكِفٌ : « أَنَّهُ بِمَنْزِلَةِ الَّذِي غَشِيَ فِي رَمَضَانَ عَلَيْهِ ، مِثْلُ مَا عَلَى الَّذِي أَصَابَ فِي رَمَضَانَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9684

Hazrat Zahak narrates that people used to have sexual intercourse with their wives in the state of Itikaf. So, this verse was revealed: { وَلاَ تُبَاشِرُوہُنَّ وَأَنْتُمْ عَاکِفُونَ فِی الْمَسَاجِدِ } "And do not have sexual intercourse with them while you are in Itikaf (i.e., confining yourselves) in the mosques."

حضرت ضحاک فرماتے ہیں کہ لوگ حالت اعتکاف میں جماع کیا کرتے تھے اس پر یہ آیت نازل ہوئی { وَلاَ تُبَاشِرُوہُنَّ وَأَنْتُمْ عَاکِفُونَ فِی الْمَسَاجِدِ } جب تم مسجد میں اعتکاف کی حالت میں ہو تو اپنی بوایوں سے جماع نہ کرو۔

Hazrat Dahak farmate hain keh log halat aitkaf mein jima kya karte thay iss par yeh ayat nazil hui { wala tubashirohuna wa antum aakifuna fil masajid } jab tum masjid mein aitkaf ki halat mein ho tou apni biwiyon se jima na karo.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ عَلْقَمَةَ بْنِ مَرْثَدٍ ، عَنِ الضَّحَّاكِ ، قَالَ : " كَانُوا يُجَامِعُونَ وَهُمْ مُعْتَكِفُونَ حَتَّى نَزَلَتْ : ﴿ وَلَا تُبَاشِرُوهُنَّ وَأَنْتُمْ عَاكِفُونَ فِي الْمَسَاجِدِ ﴾ [ البقرة : ١٨٧ ] "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9685

Hazrat Zuhri states that the expiation (kaffara) for having intercourse with one's wife during the state of Itikaf is the same as the expiation for having intercourse during Ramadan.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ حالت اعتکاف میں بیوی سے جماع کرنے والے پر وہی کفارہ لازم ہے جو رمضان میں جماع کرنے والے پر لازم ہے۔

Hazrat Zuhri farmate hain ke halat aitkaf mein biwi se jima karne wale par wohi kaffara lazim hai jo Ramzan mein jima karne wale par lazim hai.

حَدَّثَنَا مَعْنُ بْنُ عِيسَى ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « مَنْ أَصَابَ امْرَأَتَهُ وَهُوَ مُعْتَكِفٌ فَعَلَيْهِ مِنَ الْكَفَّارَةِ ، مِثْلُ مَا عَلَى الَّذِي يُصِيبُ فِي رَمَضَانَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9686

Hazrat Mujahid said that if a person observing Itikaf has intercourse, then he will give two dinars in charity.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ معتکف نے اگر جماع کیا تو وہ دو دینار صدقہ کرے گا۔

Hazrat Mujahid farmate hain keh itikaf ne agar jima kia tou woh do dinar sadqa kare ga.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شَرِيكٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ بُكَيْرِ بْنِ الْأَخْنَسِ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، فِي الْمُعْتَكِفِ إِذَا جَامَعَ ، قَالَ : « يَتَصَدَّقُ بِدِينَارٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9687

Hazrat Shabi states that if a woman vowed to observe Itikaf for fifty days and her husband had intercourse with her after forty days, she should complete the remaining days.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ اگر کسی عورت نے نذر مانی کہ وہ پچاس دن تک اعتکاف کرے گی، ابھی چالیس دن گذرے تھے کہ اس کے خاوند نے اس سے ہمبستری کی تو وہ باقی دن پورے کرلے۔

Hazrat Shabi farmate hain ke agar kisi aurat ne nazr mani ke woh pachas din tak aitekaf karegi abhi chalis din guzre the ke uske khaavand ne us se hambistari ki to woh baqi din pure karle

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ أَبِي خَالِدٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ : فِي امْرَأَةٍ نَذَرَتْ أَنْ تَعْتَكِفَ خَمْسِينَ يَوْمًا فَاعْتَكَفَتْ أَرْبَعِينَ ، ثُمَّ جَاءَ زَوْجُهَا ، فَأَرْسَلَ إِلَيْهَا ، فَأَتَتْهُ فَقَالَ : « تُتِمُّ مَا بَقِيَ »