10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ


Regarding a man praying over the bier, is he allowed not to return until given permission

‌فِي الرَّجُلِ يُصَلِّي عَلَى الْجِنَازَةِ لَهُ أَنْ لَا يَرْجِعَ حَتَّى يُؤْذَنَ لَهُ

NameFameRank
abī hurayrah Abu Hurairah al-Dausi Companion
الأسمالشهرةالرتبة
أَبِي هُرَيْرَةَ أبو هريرة الدوسي صحابي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11538

Hazrat Abu Hurairah narrates that there are two such rich people who are not really rich. One is a woman who goes for Hajj or Umrah with a group and she gets her period. Now that group cannot leave until she becomes pure or she allows them to leave in her state of impurity. And the second is a man who goes with a funeral procession. Now he cannot return until he is allowed to or until the deceased is buried.

حضرت ابوہریرہ فرماتے ہیں دو امیر ایسے ہیں جو حقیقت میں امیر نہیں ایک وہ عورت جو کسی جماعت کے ساتھ حج یا عمرہ کے لیے جائے اور وہ حائضہ ہوجائے اب وہ جماعت اس وقت کوچ نہیں کرسکتی جب تک وہ پاک نہ ہوجائے یا ناپاکی کی حالت میں انھیں چلے جانے کی اجازت نہ دے دے۔ اور دوسرا وہ آدمی جو کسی جنازے کے ساتھ چلا جائے اب وہ اس وقت تک واپس نہیں جاسکتا جب تک کہ اس کو اجازت نہ مل جائے یا جب تک میت کو دفن نہ کردیا جائے۔

Hazrat Abu Hurairah farmate hain do ameer aise hain jo haqeeqat mein ameer nahin ek wo aurat jo kisi jamaat ke sath Hajj ya Umrah ke liye jaye aur wo haizah hojaaye ab wo jamaat us waqt کوچ nahin karsakti jab tak wo pak na hojaaye ya napaki ki halat mein unhen chale jaane ki ijazat na de de. Aur dusra wo aadmi jo kisi janaze ke sath chala jaye ab wo us waqt tak wapas nahin jasakta jab tak ke usko ijazat na mil jaye ya jab tak mayyat ko dafan na kardiya jaye.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ ثَوْرٍ ، عَنْ مَحْفُوظِ بْنِ عَلْقَمَةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : « أَمِيرَانِ وَلَيْسَا بِآمِرَيْنِ الْمَرْأَةُ تَكُونُ مَعَ الرُّفْقَةِ فَتَحُجُّ أَوْ تَعْتَمِرُ ، فَيُصِيبُهَا أَذًى مِنَ الْحَيْضِ » قَالَ : « لَا تَنْفِرُوا حَتَّى تَطْهُرَ ، وَتَأْذَنَ لَهُمْ وَالرَّجُلُ يَخْرُجُ مَعَ الْجِنَازَةِ لَا يَرْجِعُ حَتَّى يُؤْذَنَ لَهُ ، أَوْ يَدْفِنُوهَا أَوْ يُوَارُوهَا »