12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Regarding the Muhrim cutting his nails, and treating a wound

‌فِي الْمُحْرِمِ يَقُصُّ ظُفُرَهُ، وَيُنْبِطُ الْجُرْحَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12758

Hazrat Ata' says that if the nail of Muharram breaks, then cut the nail from there, there is nothing on it, and if you cut the nail without the nail breaking (or from where it did not break), then there is blood money on it.

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ جب محرم کا ناخن ٹوٹ جائے تو وہاں سے وہ ناخن کاٹ لے اس پر کچھ نہیں ہے اور اگر بغیر ناخن ٹوٹے (یا جہاں سے نہیں ٹوٹا وہاں سے) ناخن کاٹ لے تو اس پر دم ہے۔

Hazrat Ata farmate hain keh jab muharram ka nakhun toot jaye to wahan se woh nakhun kaat le us par kuch nahi hai aur agar baghair nakhun toote (ya jahan se nahi toota wahan se) nakhun kaat le to us par dum hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَعَطَاءٍ ، قَالَ : « إِذَا انْكَسَرَ ظُفُرُهُ مِنْ حَيْثُ انْكَسَرَ ، وَلَيْسَ عَلَيْهِ شَيْءٌ ، فَإِنْ قَلَّمَهُ مِنْ قَبْلِ أَنْ يَنْكَسِرَ ، فَعَلَيْهِ دَمٌ »