12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
Regarding a man who circumambulates the Kaaba, should he pray more than two rak'ahs or not
فِي الرَّجُلِ إِذَا طَافَ بِالْبَيْتِ أُسْبُوعًا، يُصَلِّي أَكْثَرَ مِنْ رَكْعَتَيْنِ أَمْ لَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 13529
Hazrat Ata' said that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) performed seven circuits of Tawaf during his Hajj al-Wida and then offered two rak'ahs of prayer. He also said during his lifetime: Hazrat Ata' said that if a person performs Tawaf, I do not like it if he offers more than two rak'ahs, and if a person offers more rak'ahs, then there is no harm. And if a person finds the door of the Kaaba open, then he should not enter the Kaaba before performing Sa'i between Safa and Marwah.
حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنے حجۃ الوداع میں طواف کے سات چکر لگائے اور پھر دو رکعتیں ادا فرمائیں اور اپنی زندگی میں اسی طرح فرمایا : حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص طواف کرے تو مجھے یہ بات پسند نہیں ہے کہ وہ دو رکعات سے زائد ادا کرے، اور اگر کوئی شخص زائد رکعات ادا کر بھی لے تو کوئی حرج نہیں، اور اگر کوئی شخص خانہ کعبہ کا دروازہ کھلا ہوا پائے تو وہ صفا ومروہ کی سعی سے پہلے کعبہ میں داخل نہ ہو۔
Hazrat Ataa farmate hain ke Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne apne Hajjatal Wida mein tawaf ke saat chakkar lagaye aur phir do rakatain ada farmayen aur apni zindagi mein isi tarah farmaya: Hazrat Ataa farmate hain ke agar koi shakhs tawaf kare to mujhe ye baat pasand nahi hai ke wo do rakato se ziada ada kare, aur agar koi shakhs ziada rakatein ada kar bhi le to koi harj nahi, aur agar koi shakhs Khana Kaaba ka darwaza khula hua paye to wo Safa o Marwa ki saee se pehle Kaaba mein dakhil na ho.
أَبُو خَالِدٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « طَافَ النَّبِيُّ ﷺ أُسْبُوعًا ، وَصَلَّى رَكْعَتَيْنِ ، وَكَذَلِكَ فَعَلَ فِي عُمْرَةٍ ». قَالَ : « فَإِنْ طَافَ رَجُلٌ فَلَا أُحِبُّ أَنْ يَزِيدَ عَلَى رَكْعَتَيْنِ ، فَإِنْ زَادَ فَلَا بَأْسَ بِهِ ، وَإِنْ وَجَدَ الْكَعْبَةَ مَفْتُوحَةً فَلَا يَدْخُلُهَا حَتَّى يَطُوفَ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ »