12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Who used to order teaching the rituals

‌مَنْ كَانَ يَأْمُرُ بِتَعْلِيمِ الْمَنَاسِكِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14702

Hazrat Muhammad bin Abu Musa, regarding the verse of the Holy Quran { وَمَن يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ}, states that standing at Arafat is among the symbols of Allah, staying at Muzdalifah is among the symbols of Allah, stoning the Jamarat is among the symbols of Allah, sacrificing a camel is among the symbols of Allah, and shaving the head is among the symbols of Allah. So whoever honors these symbols, it is a sign of piety in their heart. Regarding Allah Almighty's statement { لَكُمْ فِيهَا مَنَافِعُ إِلَىٰٓ أَجَلٍ مُّسَمًّىٰ }, He states that there are benefits in the rituals of Hajj until one departs from it. The mention of "appointed term" in the Holy Quran refers to the time until one moves on to the next stage. { ثُمَّ مَحِلُّهَا إِلَى الْبَيْتِ الْعَتِيقِ } The focal point of all these rituals is the circumambulation of the Ancient House (Kaaba).

حضرت محمد بن ابو موسیٰ قرآن پاک کی آیت { وَ مَنْ یُّعَظِّمْ شَعَآئِرَ اللّٰہِ فَاِنَّھَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوْب } کے متعلق فرماتے ہیں کہ وقوف عرفہ شعائر اللہ میں سے ہے، مزدلفہ شعائر اللہ میں سے ہے، جمرات کی رمی کرنا شعائر اللہ میں سے ہے، اونٹ کی قربانی کرنا شعائر اللہ میں سے ہے اور حلق کروانا شعائر اللہ میں سے ہے، پس جو ان شعائر کی تعظیم کرے گا یہ اس کے دل کے تقویٰ کی علامت ہے۔ اللہ تعالیٰ کے ارشاد { لَکُمْ فِیْھَا مَنَافِعُ اِلٰٓی اَجَلٍ مُّسَمًّے } کے متعلق فرماتے ہیں کہ مناسک حج میں منافع ہیں یہاں تک کہ اس سے دوسرے کی طرف نکلا جائے، قرآن پاک میں جو اجل مسمی کا تذکرہ اس سے مراد دوسرے مشعر کے طرف جانے تک کا وقت ہے۔ { ثُمَّ مَحِلُّھَآ اِلَے الْبَیْتِ الْعَتِیْقِ } ان تمام شعائر مقام و مرکز بیت اللہ کا طواف ہے۔

Hazrat Muhammad bin Abu Musa Quran Pak ki ayat { Wa Man Yu'azzim Sha'a'ira Allahi Fa innaha Min Taqwa al-Quloob } ke mutalliq farmate hain ki Wuqoof Arafah Sha'a'ir Allah mein se hai, Muzdalifah Sha'a'ir Allah mein se hai, Jamarat ki Rami karna Sha'a'ir Allah mein se hai, Ont ki Qurbani karna Sha'a'ir Allah mein se hai aur Halaq karwana Sha'a'ir Allah mein se hai, Pas jo in Sha'a'ir ki Ta'zeem karega ye uske dil ke Taqwa ki alamat hai. Allah Ta'ala ke Irshad { Lakum Feeha Manafi'u ila Ajl-in Musamman } ke mutalliq farmate hain ki Mansik Hajj mein Manafi' hain yahan tak ke is se dusre ki taraf nikla jaye, Quran Pak mein jo Ajl Musamma ka Tazkirah is se Murad dusre Mash'ar ke taraf jane tak ka waqt hai. { Thumma Mahillaha ila al-Bayt al-'Ateeq } in tamam Sha'a'ir Maqam o Markaz Baytullah ka Tawaf hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا دَاوُدُ بْنُ أَبِي هِنْدٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُوسَى ، فِي قَوْلِهِ : ﴿ وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ ﴾ [ الحج : ٣٢ ] قَالَ : « الْوُقُوفُ بِعَرَفَةَ مِنْ شَعَائِرِ اللَّهِ ، وَالْجَمْعُ مِنْ شَعَائِرِ اللَّهِ ، وَالْجِمَارُ مِنْ شَعَائِرِ اللَّهِ ، وَالْبُدْنُ مِنْ شَعَائِرِ اللَّهِ ، وَالْحَلْقُ مِنْ شَعَائِرِ اللَّهِ ، فَمَنْ يُعَظِّمْهَا فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ »، قَالَ : فِي قَوْلِهِ : ﴿ لَكُمْ فِيهَا مَنَافِعُ إِلَى أَجَلٍ مُسَمًّى ﴾ [ الحج : ٣٣ ] قَالَ : " لَكُمْ فِي كُلِّ مَشْعَرٍ مَنَافِعُ ، أَنْ تَخْرُجُوا مِنْهُ إِلَى غَيْرِهِ ، فَالْأَجَلُ الْمُسَمَّى الْخُرُوجُ مِنْهُ إِلَى غَيْرِهِ ، ﴿ ثُمَّ مَحِلُّهَا إِلَى الْبَيْتِ الْعَتِيقِ ﴾ [ الحج : ٣٣ ] " قَالَ : « مَحِلُّ هَذِهِ الشَّعَائِرِ كُلِّهَا الطَّوَافُ بِالْبَيْتِ »