12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
Concerning the child, the slave, and the Bedouin performing Hajj
فِي الصَّبِيِّ وَالْعَبْدِ وَالْأَعْرَابِيِّ يَحُجُّ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 14871
It is narrated on the authority of Hazrat Muhammad bin Ka'b al-Qurazi that the Holy Prophet (may peace and blessings of Allah be upon him) said: "I want to refresh and reiterate (this command) in the hearts of the believers: If a child performs Hajj with his family and then passes away, then that Hajj will suffice for him. But if he grows up (and becomes an adult), then it is obligatory upon him to perform Hajj. And if a slave performs Hajj with his master and then passes away, then that Hajj will suffice for him. But if he is set free, then it is obligatory upon him to perform Hajj."
حضرت محمد بن کعب القرظی سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ میں چاہتا ہوں کہ مؤمنوں کے دلوں میں (اس حکم کو) تازہ اور از سرنو کروں : جس بچے کے اھل و عیال نے اس کے ساتھ حج کیا پھر وہ بچہ فوت ہوگیا تو وہ حج اس کے لیے کافی ہوجائے گا، اور اگر وہ (بڑا ہوجائے) پالے تو اس پر حج کرنا ہے، اور جس غلام نے حج کیا اھل کے ساتھ پھر وہ فوت ہوگیا تو اس کے لیے حج کافی ہوجائے گا اور اگر وہ آزاد کردیا جائے تو اس پر حج کرنا لازم ہے۔
Hazrat Muhammad bin Kab al-Qurazi se marvi hai ki Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ki main chahta hun ki mominon ke dilon mein (iss hukum ko) taza aur az sar-e-nau karoon: Jis bache ke ahl o aiyal ne uss ke saath Hajj kya phir wo bacha foot hogaya to wo Hajj uss ke liye kaafi hojaega, aur agar wo (bara hojae) paale to uss par Hajj karna hai, aur jis ghulam ne Hajj kya ahl ke saath phir wo foot hogaya to uss ke liye Hajj kaafi hojaega aur agar wo azad kardiya jae to uss par Hajj karna lazim hai.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ يُونُسَ بْنِ أَبِي إِسْحَاقَ ، قَالَ : سَمِعَ شَيْخًا ، يُحَدِّثُ أَبَا إِسْحَاقَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ كَعْبٍ الْقُرَظِيِّ قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أُجَدِّدَ فِي صُدُورِ الْمُؤْمِنِينَ ، أَيُّمَا صَبِيٍّ حَجَّ بِهِ أَهْلُهُ ثُمَّ مَاتَ ، أَجْزَأَ عَنْهُ ، فَإِنْ أَدْرَكَ ، فَعَلَيْهِ الْحَجُّ ، وَأَيُّمَا مَمْلُوكٍ حَجَّ بِهِ أَهْلُهُ ، ثُمَّ مَاتَ ، أَجْزَأَ عَنْهُ ، وَإِنْ أُعْتِقَ فَعَلَيْهِ الْحَجُّ »