12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Who said the people of Mecca are not required to perform Umrah?

‌مَنْ قَالَ لَيْسَ عَلَى أَهْلِ مَكَّةَ عُمْرَةٌ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15693

Hazrat Ata' says that there is no Umrah for the people of Makkah Mukarramah. Hazrat Ibn Abbas says that O people of Makkah! There is no Umrah for you. Surely your Umrah is that you visit the House of Allah. So whoever has Batn Wadi between him and the Haram should not enter Makkah Mukarramah without Ihram. Hazrat Ibn Juraij says that I asked Hazrat Ata', did Hazrat Ibn Abbas consider Batn Wadi as a place of Hal? He said that Batn Wadi is indeed a place of Hal (meaning it is not inside the Haram).

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ مکہ مکرمہ والوں پر عمرہ نہیں ہے، حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ اے مکہ والو ! تم پر عمرہ نہیں ہے، بیشک تمہارا عمرہ تو یہ ہے کہ تم بیت اللہ کی زیارت کرلو، پس جس شخص کے اور حرم کے درمیان بطن وادی ہو وہ بغیر احرام کے مکہ مکرمہ میں داخل نہ ہو، حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطائ سے دریافت کیا کہ کیا حضرت ابن عباس بطن وادی کو حل سمجھتے تھے ؟ آپ نے فرمایا بطن وادی مقام حل ہی ہے (یعنی حرم میں داخل نہیں ہے) ۔

Hazrat Ataa farmate hain keh Makkah Mukarrama walon per Umrah nahi hai, Hazrat Ibne Abbas farmate hain keh aye Makkah walo! tum per Umrah nahi hai, beshak tumhara Umrah to yeh hai keh tum Baitullah ki ziarat karlo, pas jis shakhs ke aur Haram ke darmiyan Batn Wadi ho woh baghair ehram ke Makkah Mukarrama mein dakhil na ho, Hazrat Ibne Juraij farmate hain keh maine Hazrat Ataa se daryaft kya keh kya Hazrat Ibne Abbas Batn Wadi ko hal samajhte thay? Aap ne farmaya Batn Wadi maqam hal hi hai (yani Haram mein dakhil nahi hai).

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « لَيْسَ عَلَى أَهْلِ مَكَّةَ عُمْرَةٌ » قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ : « أَنْتُمْ يَا أَهْلَ مَكَّةَ لَا عُمْرَةَ لَكُمْ ، إِنَّمَا عُمْرَتُكُمُ الطَّوَافُ بِغُسْلٍ ، فَمَنْ جَعَلَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ الْحَرَمِ بَطْنَ الْوَادِي فَلَا يَدْخُلْ مَكَّةَ إِلَّا بِإِحْرَامٍ » فَقَالَ : فَقُلْتُ لِعَطَاءٍ : يُرِيدُ ابْنُ عَبَّاسٍ الْوَادِيَ مِنَ الْحِلِّ ؟ قَالَ : « بَطْنُ الْوَادِي مِنَ الْحِلِّ »