12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
What was the covering of the Ka'bah?
فِي الْبَيْتِ مَا كَانَتْ كِسْوَتُهُ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 15817
It is narrated on the authority of Muhammad bin Ishaq that an elderly woman from Makkah said that when Hazrat Ibn Affan was martyred, I was a fourteen-year-old girl at that time. I saw the Kaaba in a state that there was no covering, etc., on it except what people had put on it, a red sheet that people had put on it, and white cloth, and a woolen sheet, and nothing was put on it that was hung on the Kaaba (meaning a covering was made). Indeed, I saw the House of Allah in a state that there was no gold or silver on it. Muhammad, the narrator, says that no covering was put on the Kaaba during the time of the Sheikhs. Indeed, Hazrat Umar bin Abdul Aziz put Makki and Yemeni sheets (covering) on it.
حضرت محمد بن اسحاق سے مروی ہے کہ مکہ کی ایک عمر رسیدہ خاتون فرماتی ہیں کہ جب حضرت ابن عفان کی شہادت ہوئی اس وقت میں چودہ سال کی لڑکی تھی، میں نے کعبہ کو اس حال میں دیکھا کہ اس پر کوئی چادر وغیرہ نہ تھی مگر جو لوگوں نے اس پر چڑھا دیا تھا، ایک سرخ رنگ کی چادر جو لوگوں نے اس پر ڈال دی تھی اور سفید کپڑا، اور اونی چادر اور کوئی ایسی چیز نہیں پہنائی گئی تھی جو خانہ کعبہ پر لٹکائی ہوئی ہو (یعنی غلاف بنایا گیا ہو) ۔ تحقیق میں نے بیت اللہ کو اس حال میں دیکھا کہ اس پر کوئی سونا، چاندی نہ تھا، حضرت محمد راوی فرماتے ہیں کہ حضرات شیخین کے دور میں خانہ کعبہ پر غلاف نہیں چڑھایا گیا تھا، بیشک حضرت عمر بن عبد العزیز نے مقری اور یمنی چادریں (غلاف) اس پر چڑھائیں۔
Hazrat Muhammad bin Ishaq se marvi hai ki Makkah ki aik umar raseedah khatoon farmati hain ki jab Hazrat Ibn Ufwan ki shahadat hui us waqt main chaudah saal ki ladki thi, maine Kaaba ko is haal main dekha ki us par koi chadar waghera na thi magar jo logon ne us par charha diya tha, aik surkh rang ki chadar jo logon ne us par daal di thi aur safed kapda, aur ooni chadar aur koi aisi cheez nahin pehnai gayi thi jo Khana Kaaba par latkai hui ho (yani ghilaf banaya gaya ho). Tahqeeq maine Baitullah ko is haal main dekha ki us par koi sona, chandi nahin tha, Hazrat Muhammad ravi farmate hain ki Hazrat Sheikhein ke daur main Khana Kaaba par ghilaf nahin chadhaaya gaya tha, beshak Hazrat Umar bin Abdul Aziz ne muqri aur yamani chadaren (ghilaf) us par chadhayen.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، عَنْ عَجُوزٍ مِنْ أَهْلِ مَكَّةَ قَالَتْ : " قَدْ أُصِيبَ ابْنُ عَفَّانَ وَأَنَا ابْنَةُ أَرْبَعَ عَشْرَةَ سَنَةً ، قَالَتْ : وَلَقَدْ رَأَيْتُ وَمَا عَلَيْهِ كِسْوَةٌ ، إِلَّا مَا تَكْسُوهُ النَّاسُ الْكِسَاءَ الْأَحْمَرَ يُطْرَحُ عَلَيْهِ ، وَالثَّوْبَ الْأَبْيَضَ ، وَالْكِسَاءَ ، وَالصُّوفَ ، وَمَا كُسِيَ مِنْ شَيْءٍ عَلَقَ عَلَيْهِ ، وَلَقَدْ رَأَيْتُهُ وَمَا عَلَيْهِ ذَهَبٌ وَلَا فِضَّةٌ "، قَالَ مُحَمَّدٌ : « إِنَّ الْبَيْتَ لَمْ يَكُنْ يُكْسَ عَلَى عَهْدِ أَبِي بَكْرٍ ، وَلَا عُمَرَ ، وَإِنَّ عُمَرَ بْنَ عَبْدِ الْعَزِيزِ كَسَا الْوَصَائِلَ وَالْقَبَاطِيَّ ، وَالْوَصَائِلُ ثِيَابٌ يَمَانِيَّةٌ »