13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
When a man marries off his daughter, who said: He should seek her consent?
الرَّجُلُ يُزَوِّجُ ابْنَتَهُ، مَنْ قَالَ: يَسْتَأْمِرُهَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 15981
Hazrat Ibn Buraidah narrated that a young woman came to Hazrat Aisha (RA) and said that my father has married me to his nephew so that he could alleviate his poverty through me. I dislike this marriage. Hazrat Aisha (RA) said, "Wait, when the Prophet (PBUH) arrives, he will decide." When the Messenger of Allah (PBUH) arrived, he was told about the whole matter, so he summoned her father. He gave the woman the right to choose. Upon this, the woman said that if the decision rests with me, then I validate the marriage done by my father. I only wanted to know whether women have any right or not?
حضرت ابن بریدہ فرماتے ہیں کہ ایک جوان عورت حضرت عائشہ (رض) کے پاس آئی اور اس نے کہا کہ میرے باپ نے میری شادی اپنے بھتیجے سے کرادی ہے تاکہ وہ اس کے ذریعے اپنی غربت کو دور کرسکے۔ مجھے یہ نکاح ناپسند ہے۔ حضرت عائشہ (رض) نے فرمایا کہ ٹھہر جاؤ، حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) تشریف لائیں تو فیصلہ فرمائیں گے۔ جب رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) تشریف لائے، آپ سے ساری بات کا ذکر کیا گیا تو آپ نے اس کے والد کو بلا بھیجا۔ آپ نے فیصلے کا اختیار اس عورت کو دے دیا۔ اس پر اس عورت نے کہا کہ اگر فیصلے کا اختیار مجھے ہے تو میں اپنے والد کے کئے گئے نکاح کو جائز قرار دیتی ہوں۔ میں صرف یہ جاننا چاہتی تھی کہ کیا عورتوں کو کوئی حق ہوتا ہے یا نہیں ؟
Hazrat Ibn Buraidah farmate hain keh aik jawan aurat Hazrat Ayesha (RA) ke paas aayi aur us ne kaha keh mere baap ne meri shaadi apne bhatijay se karadi hai taakeh woh uske zariye apni ghurbat ko door karsakey. Mujhe yeh nikah napasand hai. Hazrat Ayesha (RA) ne farmaya keh theher jao, Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) tashreef layein to faisla farmayein gey. Jab Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) tashreef laye, aap se sari baat ka zikar kiya gaya to aap ne uske walid ko bula bheja. Aap ne faisle ka ikhtiyar us aurat ko de diya. Is par us aurat ne kaha keh agar faisle ka ikhtiyar mujhe hai to main apne walid ke kiye gaye nikah ko jaiz qarar deti hun. Main sirf yeh janna chahti thi keh kya auraton ko koi haq hota hai ya nahin?
خَالِدُ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ كَهْمَسٍ ، عَنِ ابْنِ بُرَيْدَةَ ، قَالَ : جَاءَتْ فَتَاةٌ إِلَى عَائِشَةَ فَقَالَتْ : إِنَّ أَبِي زَوَّجَنِي ابْنَ أَخِيهِ لِرَفْعِ خَسِيسَتِهِ ، وَإِنِّي كَرِهْتُ ذَلِكَ ، فَقَالَتْ لَهَا عَائِشَةُ : انْتَظِرِي حَتَّى يَأْتِيَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ ، فَلَمَّا جَاءَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ أَرْسَلَ إِلَى أَبِيهَا ، فَجَعَلَ الْأَمْرَ إِلَيْهَا ، فَقَالَتْ : « أَمَّا إِذَا كَانَ الْأَمْرُ إِلَيَّ فَقَدْ أَجَزْتُ مَا صَنَعَ أَبِي ، إِنَّمَا أَرَدْتُ أَنْ أَعْلَمَ هَلْ لِلنِّسَاءِ مِنَ الْأَمْرِ شَيْءٌ أَمْ لَا »