13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
In the man who has a wife and she says: Divide for me
فِي الرَّجُلِ يَكُونُ لَهُ الْمَرْأَةُ فَتَقُولُ: اقْسِمْ لِي
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16477
Hazrat Abu Razeen narrates the interpretation of the Quranic verse (translation) "From among them, you may leave whoever you wish and keep whoever you wish" (Al-Ahzab: 51), stating that after this verse, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) intended to keep Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her), Hazrat Umm Salama (may Allah be pleased with her), Hazrat Zainab (may Allah be pleased with her) and Hazrat Hafsa (may Allah be pleased with her). Their share would have been equal in your (peace and blessings of Allah be upon him) being and your body. Those whom you intended to leave were Hazrat Sauda (may Allah be pleased with her), Hazrat Juwairiya (may Allah be pleased with her), Hazrat Umm Habiba (may Allah be pleased with her), Hazrat Maimuna (may Allah be pleased with her) and Hazrat Safiyya (may Allah be pleased with her). You would have distributed among them whatever you wished. When you intended to leave them, they said to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), "You may decide whatever share you wish for us and leave us to our own devices."
حضرت ابو رزین قرآن مجید کی آیت (ترجمہ)” ان میں سے آپ جسے چاہیں چھوڑ دیں اور جسے چاہے ساتھ رکھ لیں “ (الاحزاب : ٥١) کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس آیت کے بعد حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) حضرت عائشہ (رض) ، حضرت ام سلمہ (رض) ، حضرت زینب (رض) اور حضرت حفصہ (رض) کو رکھنا چاہتے۔ ان کا حصہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی ذات اور آپ کے جسم میں برابر ہوتا۔ جنھیں آپ چھوڑنا چاہتے تھے وہ حضرت سودہ (رض) ، حضرت جویریہ (رض) ، حضرت ام حبیبہ (رض) ، حضرت میمونہ (رض) اور حضرت صفیہ (رض) تھیں۔ آپ ان کے لیے جو چاہتے تقسیم فرماتے۔ جب آپ نے انھیں چھوڑنے کا ارادہ کیا تو انھوں نے حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے فرمایا کہ آپ ہمارے لیے جو چاہیں حصہ مقرر فرما دیں اور ہمیں ہمارے حال پر چھوڑدیں۔
Hazrat Abu Razeen Quran Majeed ki ayat (tarjuma) "In mein se aap jise chahen chhor dein aur jise chahe saath rakh len" (Al-Ahzab: 51) ki tafseer mein farmate hain ke is ayat ke baad Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) Hazrat Ayesha (Razi Allah Anha), Hazrat Umm Salma (Razi Allah Anha), Hazrat Zainab (Razi Allah Anha) aur Hazrat Hafsa (Razi Allah Anha) ko rakhna chahte. In ka hissa aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki zaat aur aap ke jism mein barabar hota. Jinhen aap chhorna chahte the wo Hazrat Sauda (Razi Allah Anha), Hazrat Juwairiya (Razi Allah Anha), Hazrat Umm Habiba (Razi Allah Anha), Hazrat Maimoona (Razi Allah Anha) aur Hazrat Safiya (Razi Allah Anha) thin. Aap in ke liye jo chahte taqseem farmate. Jab aap ne inhen chhorne ka irada kiya to inhon ne Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se farmaya ke aap hamare liye jo chahen hissa muqarar farma den aur hamen hamare haal par chhor den.
جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي رَزِينٍ فِي قَوْلِهِ تَعَالَى : ﴿ تُرْجِي مَنْ تَشَاءُ مِنْهُنَّ وَتُؤْوِي إِلَيْكَ مَنْ تَشَاءُ ﴾ [ الأحزاب : ٥١ ] وَكَانَ مِمَّنْ آوَى عَائِشَةُ وَأُمُّ سَلَمَةَ وَزَيْنَبُ وَحَفْصَةُ فَكَانَ يُقْسِمُ مِنْ نَفْسِهِ ، وَمَالِهِ مِنْهُنَّ سَوَاءً ، وَكَانَ مِمَّنْ أَرْجَى سَوْدَةُ وَجُوَيْرِيَةُ وَأُمُّ حَبِيبَةَ وَمَيْمُونَةُ وَصْفِيَّةُ فَكَانَ يَقْسِمُ لَهُنَّ مَا شَاءَ ، وَكَانَ أَرَادَ أَنْ يُفَارِقَهُنَّ فَقُلْنَ لَهُ : « اقْسِمْ لَنَا مِنْ نَفْسِكَ مَا شِئْتَ ، وَدَعْنَا نَكُونُ عَلَى حَالِنَا »