13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
In the missing man who comes and his wife has married
فِي الْمَفْقُودِ يَجِيءُ وَقَدْ تَزَوَّجَتِ امْرَأَتُهُ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16724
Hazrat Shabi narrates that Hazrat Umar bin Khattab (R.A.) was asked about a man who went missing, and his wife received news of his death. She observed the waiting period (Iddah) and remarried. What is the ruling if her first husband returns? Hazrat Umar (R.A.) said that the first husband should be given the choice between the dowry (mahr) and the woman. If he chooses the dowry, the woman will stay with the second husband, and if he desires, he can choose his wife. Hazrat Ali (R.A.) states that the woman will receive the dowry from the second husband, and they will be separated. She will then observe a waiting period of three menstrual cycles and will be returned to her first husband.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ حضرت عمر بن خطاب (رض) سے اس شخص کے بارے میں دریافت کیا گیا جو غائب ہوگیا اور اس کی بیوی کو اس کے مرنے کی اطلاع ملی تو اس نے عدت گزار کر شادی کرلی۔ پھر پہلا خاوند آگیا تو کیا حکم ہے ؟ حضرت عمر (رض) نے فرمایا کہ پہلے خاوند کو مہر اور عورت کے درمیان اختیار دیا جائے گا۔ اگر وہ مہر اختیار کرلے تو عورت دوسرے خاوند کے پاس رہے گی اور اگر وہ چاہے تو اپنی بیوی کو اختیار کرلے۔ حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ عورت کو دوسرے خاوند کی طرف سے مہر ملے گا اور دونوں کے درمیان تفریق کرادی جائے گی، پھر وہ تین حیض عدت گزارے گی اور پہلے خاوند کو واپس کردی جائے گی۔
Hazrat Shabi farmate hain keh Hazrat Umar bin Khattab (RA) se iss shakhs ke bare mein daryaft kiya gaya jo ghaib hogaya aur us ki biwi ko us ke marne ki ittila mili to us ne iddat guzar kar shadi karli. Phir pehla khaawand aagaya to kya hukum hai? Hazrat Umar (RA) ne farmaya keh pehle khaawand ko mehr aur aurat ke darmiyaan ikhtiyaar diya jayega. Agar woh mehr ikhtiyaar karle to aurat dusre khaawand ke paas rahegi aur agar woh chahe to apni biwi ko ikhtiyaar karle. Hazrat Ali (RA) farmate hain keh aurat ko dusre khaawand ki taraf se mehr milega aur dono ke darmiyaan tafreeq karadi jayegi, phir woh teen haiz iddat guzaregi aur pehle khaawand ko wapas kardi jayegi.
أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، سُئِلَ عُمَرُ ، عَنْ رَجُلٍ غَابَ عَنِ امْرَأَتِهِ فَبَلَغَهَا أَنَّهُ مَاتَ فَتَزَوَّجَتْ ، ثُمَّ جَاءَ الزَّوْجُ الْأَوَّلُ ، فَقَالَ عُمَرُ : « يُخَيَّرُ الزَّوْجُ الْأَوَّلُ بَيْنَ الصَّدَاقِ وَامْرَأَتِهِ ، فَإِنِ اخْتَارَ الصَّدَاقَ تَرَكَهَا مَعَ الزَّوْجِ الْآخَرِ ، وَإِنْ شَاءَ اخْتَارَ امْرَأَتَهُ » وَقَالَ عَلِيٌّ : « لَهَا الصَّدَاقُ بِمَا اسْتَحَلَّ الْآخَرُ مِنْ فَرْجِهَا وَيُفَرَّقُ بَيْنَهُ وَبَيْنَهَا ، ثُمَّ تَعْتَدُّ ثَلَاثَ حِيَضٍ ، ثُمَّ تُرَدُّ عَلَى الْأَوَّلِ »