13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Regarding His saying: 'It is not lawful for you (O Muhammad) to marry more women after this' [
فِي قَوْلِهِ تَعَالَى: ﴿لَا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِنْ بَعْدُ﴾ [
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16919
Hazrat Abdullah bin Shaddad, in his commentary on the Quranic verse { ولاَ أَنْ تَبَدَّلَ بِہِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ }, states that it means that if the Prophet (PBUH) were to divorce his wives, it would not be lawful to replace them. As far as marriage is concerned, the Messenger of Allah (PBUH) married even after the revelation of this verse. When this verse was revealed, there were nine women in his marriage, then he married Hazrat Umm Habibah and Hazrat Juwairiyah (RA).
حضرت عبداللہ بن شداد قرآن مجید کی آیت { وَلاَ أَنْ تَبَدَّلَ بِہِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد ہے کہ اگر نبی اپنی ازواج کو طلاق دے دیں تو ان عورتوں کو تبدیل کرنا حلال نہیں۔ جہاں تک نکاح کی بات ہے تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس آیت کے نازل ہونے کے بعد بھی نکاح کیا۔ جب یہ آیت نازل ہوئی تو آپ کے نکاح میں نو عورتیں تھیں پھر آپ نے حضرت ام حبیبہ اور حضرت جویریہ (رض) سے نکاح فرمایا۔
Hazrat Abdullah bin Shidad Quran Majeed ki ayat { wala an tabaddala bi hinna min azwaj } ki tafseer mein farmate hain ke iss se murad hai ke agar Nabi apni azwaj ko talaq de den to in auraton ko tabdeel karna halal nahi. Jahan tak nikah ki baat hai to Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne iss ayat ke nazil hone ke baad bhi nikah kiya. Jab ye ayat nazil hui to aap ke nikah mein nau aurtein thin phir aap ne Hazrat Umm Habibah aur Hazrat Juwairiya (RA) se nikah farmaya.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنِ السَّرِيِّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ شَدَّادٍ ، فِي قَوْلِهِ : ﴿ وَلَا أَنْ تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ ﴾ [ الأحزاب : ٥٢ ] قَالَ : « ذَلِكَ لَوْ طَلَّقَهُنَّ لَمْ يَحِلَّ لَهُ أَنْ يَسْتَبْدِلَ ، وَقَدْ كَانَ النَّبِيُّ ﷺ يَنْكِحُ مَا شَاءَ بَعْدَمَا نَزَلَتْ ، وَنَزَلَتْ وَتَحْتَهُ تِسْعُ نِسْوَةٍ ، وَتَزَوَّجَ أُمَّ حَبِيبَةَ وَجُوَيْرِيَةَ »