13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


What they said about milk from a particular man and who disliked it.

‌مَا قَالُوا فِي لَبَنِ الْفَحْلِ، مَنْ كَرِهَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17356

Muhammad bin Amr (RA) narrates that Zuhri came to Madinah during the early days of Hisham's caliphate and said that Urwah (RA) narrated from Aisha (RA) that Abu Qais (RA) sought permission to meet Aisha (RA), as both of them were breastfed by the wife of Abu Qais's brother. Aisha (RA) refused him permission. Urwah (RA) thinks that Aisha (RA) mentioned this to the Prophet (PBUH) and he said, "Why did you not allow him? Breastfeeding prohibits the same things as blood relations." The people of Madinah were astonished to hear this from the Prophet (PBUH). Abdullah bin Abi Habiba, the freed slave of Zubair, divorced his wife on this occasion.

حضرت محمد بن عمرو (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت زہری ہشام (رض) کی خلافت کے ابتدائی دنوں میں مدینہ منورہ آئے اور انھوں نے بیان کیا کہ حضرت عروہ (رض) حضرت عائشہ (رض) کے حوالے سے بیان کرتے ہیں کہ ابو قعیس (رض) حضرت عائشہ (رض) سے ملاقات کے لیے اجازت چاہتے تھے، حضرت عائشہ (رض) اور حضرت ابو قعیس کو ابو قعیس کے بھائی کی بیوی نے دودھ پلایا تھا۔ حضرت عائشہ (رض) نے انھیں اجازت دینے سے انکار کردیا۔ حضرت عروہ (رض) کا خیال ہے کہ حضرت عائشہ (رض) نے اس بات کا تذکرہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کیا تو آپ نے فرمایا کہ تم نے انھیں اجازت کیوں نہیں دی، رضاعت بھی ان چیزوں کو حرام کردیتی ہے جنہیں نسب حرام کرتا ہے۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا یہ ارشاد سن کر اہل مدینہ گھبرا گئے۔ عبداللہ بن ابی حبیبہ مولی زبیر نے اس موقع پر اپنی بیوی کو طلاق دے دی۔

Hazrat Muhammad bin Amro (RA) farmate hain ke Hazrat Zuhri Hisham (RA) ki khilafat ke ibtidai dino mein Madina Munawwara aaye aur unhon ne bayan kiya ke Hazrat Urwa (RA) Hazrat Ayesha (RA) ke hawale se bayan karte hain ke Abu Qais (RA) Hazrat Ayesha (RA) se mulaqat ke liye ijazat chahte thay, Hazrat Ayesha (RA) aur Hazrat Abu Qais ko Abu Qais ke bhai ki biwi ne doodh pilaya tha. Hazrat Ayesha (RA) ne unhen ijazat dene se inkar kar diya. Hazrat Urwa (RA) ka khayal hai ke Hazrat Ayesha (RA) ne is baat ka tazkira Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se kiya to aap ne farmaya ke tum ne unhen ijazat kyun nahi di, raza'at bhi un cheezon ko haram kar deti hai jinhen nasab haram karta hai. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ka ye irshad sun kar ahle Madina ghabra gaye. Abdullah bin Abi Habibah Mola Zubair ne is mauqe par apni biwi ko talaq de di.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو ، قَالَ : قَدِمَ الزُّهْرِيُّ فِي أَوَّلِ خِلَافَةِ هِشَامٍ ، فَذَكَرَ أَنَّ عُرْوَةَ كَانَ يُحَدِّثُ ، عَنْ عَائِشَةَ ، أَنَّ أَبَا الْقُعَيْسِ جَاءَ يَسْتَأْذِنُ عَلَى عَائِشَةَ وَقَدْ أَرْضَعَتْهَا امْرَأَةُ أَخِيهِ ، فَأَبَتْ أَنْ تَأْذَنَ لَهُ فَزَعَمَ عُرْوَةُ أَنَّ عَائِشَةَ ذَكَرَتْ ذَلِكَ لِلنَّبِيِّ ﷺ فَقَالَ : « فَهَلَّا أَذِنْتِ لَهُ ؟ فَإِنَّ الرَّضَاعَةَ تُحَرِّمُ مَا تُحَرِّمُ الْوِلَادَةُ »، فَفَزِعَ أَهْلُ الْمَدِينَةِ لِذَلِكَ فَطَلَّقَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي حَبِيبَةَ مَوْلَى الزُّبَيْرِ امْرَأَتَهُ عِنْدَ ذَلِكَ