13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
What they said about a man who buys a slave girl who is pregnant or has intercourse with her: What is said about that?
مَا قَالُوا فِي الرَّجُلِ يَشْتَرِي الْجَارِيَةَ وَهِيَ حَامِلٌ أَوْ يُصِيبُهَا، مَا قَالُوا فِي ذَلِكَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17457
Hazrat Dawood (R.A) narrates that I said to Hazrat Shuaibi (R.A) that Hazrat Abu Musa (R.A) had said on the day of the conquest of Tastar that one should not have intercourse with a pregnant woman and should not share in the children of the polytheists, because water increases in the child. Did he say this in his own opinion or did he narrate it from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him)? He said that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said on the day of the conquest of Autas that one should not have intercourse with a pregnant woman until the birth of the child, and should not have intercourse with other women until it is known that their wombs are empty.
حضرت داؤد (رض) کہتے ہیں کہ میں نے حضرت شعبی (رض) سے کہا کہ حضرت ابو موسیٰ (رض) نے تستر کی فتح کے دن فرمایا تھا کہ کسی حاملہ عورت سے جماع نہ کیا جائے اور مشرکین کی اولاد میں شراکت نہ کی جائے، کیونکہ پانی بچے میں اضافہ کرتا ہے۔ انھوں نے یہ بات اپنی رائے سے کہی تھی یا رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے روایت کی تھی۔ انھوں نے فرمایا کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اوطاس کی فتح کے دن فرمایا تھا کہ کسی حاملہ سے بچے کی پیدائش سے پہلے جماع نہ کیا جائے اور دوسری خواتین سے اس وقت تک نہ کیا جائے جب تک ان کے رحم کا خالی ہونا معلوم نہ ہوجائے۔
Hazrat Dawood (Razi Allah Anhu) kehte hain ke maine Hazrat Shabi (Razi Allah Anhu) se kaha ke Hazrat Abu Musa (Razi Allah Anhu) ne Tistar ki fatah ke din farmaya tha ke kisi hamil aurat se jima na kiya jaye aur mushrikeen ki aulad mein shirakat na ki jaye, kyunki pani bache mein izafa karta hai. Unhon ne yeh baat apni rai se kahi thi ya Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) se riwayat ki thi. Unhon ne farmaya ke Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Autas ki fatah ke din farmaya tha ke kisi hamil se bache ki paidaish se pehle jima na kiya jaye aur dusri khawateen se us waqt tak na kiya jaye jab tak un ke reham ka khali hona maloom na ho jaye.
حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ دَاوُدَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : قُلْتُ لَهُ : إِنَّ أَبَا مُوسَى نَهَى حِينَ فَتَحَ تُسْتَرَ ، لَا تُوطَأُ الْحَبَالَى ، وَلَا تُشَارِكُ الْمُشْرِكِينَ فِي أَوْلَادِهِمْ ، فَإِنَّ الْمَاءَ يَزِيدُ فِي الْوَلَدِ ، أَشَيْءٌ قَالَهُ بِرَأْيِهِ ؟ أَوْ شَيْءٌ رَوَاهُ عَنِ النَّبِيِّ ؟ فَقَالَ : « نَهَى رَسُولُ اللَّهِ ﷺ يَوْمَ أَوْطَاسٍ أَنْ تُوطَأَ حَامِلٌ حَتَّى تَضَعَ ، أَوْ حَابِلٌ حَتَّى تُسْتَبْرَأَ »