14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What they said about witnessing the return: If he divorces then returns

‌مَا قَالُوا فِي الْإِشْهَادِ عَلَى الرَّجْعَةِ: إِذَا طَلَّقَ ثُمَّ رَاجَعَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17776

Prophet Abraham (peace be upon him) was asked, "What is the ruling if a man divorces his wife and has witnesses for the divorce, but when he takes her back, he doesn't have witnesses for the reconciliation?" He replied, "It is not a sin, but he may face denial from people."

حضرت ابراہیم (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی اپنی بیوی کو طلاق دے اور طلاق پر گواہ بنائے لیکن رجوع کرے تو رجوع پر گواہ نہ بنائے اس کا کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اس کا گناہ تو نہیں ہوتا لیکن لوگوں میں انکار کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

Hazrat Ibrahim (RA) se sawal kiya gaya keh agar aik aadmi apni biwi ko talaq de aur talaq par gawah banaye lekin ruju kare to ruju par gawah na banaye is ka kya hukum hai? Unhon ne farmaya keh is ka gunah to nahi hota lekin logon mein inkar ka saamna karna pad sakta hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ ، عَنْ خَالِدٍ السُّلَمِيِّ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي رَجُلٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ فَأَشْهَدَ ، ثُمَّ رَاجَعَهَا وَلَمْ يُشْهِدْ ، قَالَ : « لَمْ يَكُنْ يَكْرَهُ ذَلِكَ تَأَثُّمًا ، وَلَكِنْ كَانَ يَخَافُ أَنْ يَجْحَدَ »