14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ
What they said about the man who divorces his wife completely.
مَا قَالُوا: فِي الرَّجُلِ يُطَلِّقُ امْرَأَتَهُ الْبَتَّةَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 18140
Hazrat Shabi narrates that Hazrat Urwah (R.A) inquired about this from Hazrat Shurai (R.A). He excused himself from answering, but on the insistence of Hazrat Urwah (R.A), he said, "Allah Almighty has ordained the Shariah for acting upon the religion, but people have invented many new things in it. They have mixed innovations with Sunnah. When such a matter comes to you, then separate the Sunnah and decide according to it, and leave the innovations to the people of innovation. As for the matter of divorce, it is a well-known thing, while making it conditional is an innovation that depends on the intention of the man, whether he intends to precede or postpone it."
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ حضرت عروہ (رض) نے اس بارے میں حضرت شریح (رض) سے استفسار کیا، انھوں نے کوئی جواب دینے سے معذرت کی تو حضرت عروہ (رض) کے اصرار پر انھوں نے فرمایا کہ اللہ تعالیٰ نے دین پر عمل کرنے کے لیے شریعت کو مقرر کیا لیکن لوگوں نے اس میں بہت سی نئی باتیں ایجاد کر ڈالیں، انھوں نے بدعتوں کو سنتوں کے ساتھ خلط کرلیا، جب تمہارے پاس ایسا کوئی معاملہ آئے تو سنتوں کو الگ کرکے ان کے مطابق فیصلہ کرلیاکرو اور بدعتوں کواربابِ بدعت کے سپرد کردو۔ باقی جہاں تک طلاق کا معاملہ ہے تو وہ ایک معروف چیز ہے جبکہ قطعی ہونا ایک بدعت ہے جس کا مدار آدمی کی نیت پر ہے چاہے تو تقدم کرے اور چاہے تو تاخر۔
Hazrat Shabi farmate hain ke Hazrat Urwah (RA) ne is bare mein Hazrat Shariah (RA) se istafsar kiya, unhon ne koi jawab dene se mazrat ki to Hazrat Urwah (RA) ke israr par unhon ne farmaya ke Allah Ta'ala ne deen par amal karne ke liye shariat ko muqarrar kiya lekin logon ne is mein bohat si nayi baatein ijad kar dali, unhon ne bidaton ko sunnaton ke sath khalt kar liya, jab tumhare pass aisa koi mamla aye to sunnaton ko alag karke un ke mutabiq faisla kar liya karo aur bidaton ko arbab-e-bidat ke supurd kar do. Baki jahan tak talaq ka mamla hai to woh aik maroof cheez hai jabke qat'i hona aik bidat hai jis ka madar aadmi ki niyyat par hai chahe to taqaddum kare aur chahe to takhir.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ دَاوُدَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : لَمَّا أَرْسَلَ عُرْوَةُ إِلَى شُرَيْحٍ اعْتَلَّ عَلَيْهِ ، فَعَزَمَ عَلَيْهِ لَيَقُولَنَّ : فَقَالَ : « إِنَّ اللَّهَ سَنَّ سُنَنًا ، وَإِنَّ النَّاسَ قَدِ ابْتَدَعُوا ، وَإِنَّهُمْ عَمَدُوا إِلَى بِدَعِهِمْ ، فَخَلَطُوهَا بِالسُّنَنِ ، فَإِذَا انْتَهَى إِلَيْكِ مِنْ ذَلِكَ شَيْءٌ ، فَمَيِّزُوا السُّنَنَ ، فَأَمْضُوهَا عَلَى وَجْهِهَا ، وَأَلْحِقُوا الْبِدَعَ بِأَهْلِهَا ، أَمَّا طَالِقٌ فَمَعْرُوفَةٌ ، وَأَمَّا الْبَتَّةَ فَبِدْعَةٌ نُوقِفُهُ عَلَى بِدْعَتِهِ ، فَإِنْ شَاءَ تَأَخَّرَ ، وَإِنْ شَاءَ تَقَدَّمَ »