14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What is said about a man, when is it permissible for him to remove his wife?

‌مَا قَالُوا: فِي الرَّجُلِ، مَتَى يَطِيبُ لَهُ أَنْ يَخْلَعَ امْرَأَتَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18424

Hazrat Ibn Juraij (R.A) narrates that Hazrat Taus (R.A) used to say that redemption in marriage is valid as long as both (husband and wife) fear that they may not be able to fulfill the limits set by Allah. Redemption is not valid merely on the basis that the woman says, "I will not perform the ritual bath after intimacy with you." The actual basis for redemption is the fear of not being able to fulfill the limits ordained by Allah. Allah's limits have been set for both, such as good treatment and companionship.

حضرت ابن جریج (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت طاؤس (رض) فرمایا کرتے تھے کہ خلع میں فدیہ اس وقت تک درست ہے جب تک دونوں کو خوف ہو کہ اللہ کی حدود کو قائم نہ رکھ سکیں گے، صرف اتنی بات پر فدیہ درست نہیں ہوتا کہ عورت کہے کہ میں تیرے لیے غسل جنابت نہ کروں گی، بلکہ اصل بنیاد اللہ کی حدود کو قائم نہ رکھنا ہے، اللہ کی حدود دونوں پر مقرر کی گئی ہیں جیسے اچھا سلوک اور صحبت۔

Hazrat Ibn Juraij (Razi Allah Anhu) farmate hain ki Hazrat Ta'us (Razi Allah Anhu) farmaya karte thay ki khula mein fidya us waqt tak durust hai jab tak donon ko khauf ho ki Allah ki hudood ko qaim na rakh saken ge, sirf itni baat par fidya durust nahi hota ki aurat kahe ki mein tere liye ghusl janabat na karun gi, balki asal bunyad Allah ki hudood ko qaim na rakhna hai, Allah ki hudood donon par muqarar ki gai hain jaise achha suluk aur suhbat.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : كَانَ طَاوُسٌ يَقُولُ : " يَحِلُّ لَهُ الْفِدَاءُ ، بِمَا قَالَ اللَّهُ : ﴿ إِلَّا أَنْ يَخَافَا أَلَّا يُقِيمَا حُدُودَ اللَّهِ ﴾ [ البقرة : ٢٢٩ ]، وَلَمْ يَكُنْ يَقُولُ قَوْلَ السُّفَهَاءِ حَتَّى تَقُولَ : لَا أَغْتَسِلُ لَكَ مِنْ جَنَابَةٍ ، وَلَكِنَّهُ كَانَ يَقُولُ : ﴿ إِلَّا أَنْ يَخَافَا أَلَّا يُقِيمَا حُدُودَ اللَّهِ ﴾ [ البقرة : ٢٢٩ ] فِيمَا افْتَرَضَ لِكُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا ، عَلَى صَاحِبِهِ فِي الْعِشْرَةِ وَالصُّحْبَةِ "