17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


What is permissible for women’s testimony

‌مَا تَجُوزُ فِيهِ شَهَادَةُ النِّسَاءِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20708

Hazrat Zuhri says that in matters that men cannot witness, the testimony of women is valid, such as the birth of a child among women and the defects of women, etc. Regarding the breathing of a newborn child, only the testimony of the midwife and two other women with her will be valid.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ جن چیزوں پر مرد مطلع نہیں ہوسکتے ان میں عورتوں کی گواہی درست ہے، جیسے عورتوں کے یہاں بچے کی پیدائش اور عورتوں کے عیوب وغیرہ، نومولود بچے کے سانس لینے کے بارے میں صرف دائی اور اس کے ساتھ دو عورتوں کی گواہی درست ہوگی۔

Hazrat Zahri farmate hain keh jin cheezon per mard muttala nahi hosakte un mein auraton ki gawahi durust hai, jaise auraton ke yahan bache ki pedaish aur auraton ke uyoob waghaira, nau molood bache ke saans lene ke bare mein sirf dai aur uske sath do auraton ki gawahi durust hogi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ يُونُسَ ، عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « مَضَتِ السُّنَّةُ أَنْ تَجُوزَ شَهَادَةُ النِّسَاءِ فِيمَا لَا يَطَّلِعُ عَلَيْهِ غَيْرُهُنَّ مِنْ وِلَادَاتِ النِّسَاءِ وَعُيُوبِهِنَّ ، وَتَجُوزُ شَهَادَةُ الْقَابِلَةِ وَحْدَهَا فِي الِاسْتِهْلَالِ ، وَامْرَأَتَانِ فِيمَا سِوَى ذَلِكَ »