17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ
Regarding two men who partner in merchandise, one valuing it at ten and the other at nine.
فِي الرَّجُلَيْنِ يَشْتَرِكَانِ فِي السِّلْعَةِ فَيُقَوَّمُ عَلَى أَحَدِهِمَا بِعَشْرَةِ وَعَلَى الْآخَرِ بِتِسْعَةٍ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 21721
It is narrated from Hazrat Sha'bi (R.A) and Hazrat Hakam (R.A.) that two men jointly purchased a commodity; one invested half at twenty dirhams and the other invested half at ten dirhams. Hazrat Sha'bi (R.A.) states that if they sell this commodity on the basis of Murabaha (cost-plus financing), the profit will be distributed according to the capital invested. However, if they sell it based on Musawamah (negotiated price), the profit will be divided equally. Hazrat Hakam (R.A.) states that in both scenarios, the profit should be divided equally.
حضرت شعبی (رض) اور حضرت حکم (رض) سے مروی ہے کہ دو آدمیوں نے مل کر ایک سامان خریدا، ایک نے آدھا بیس درہم میں اور دوسرے نے آدھا دس درہم میں خریدا، حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ اگر وہ اس سامان کو مرابحۃً فروخت کریں تو نفع رأس المال کے اعتبار سے ہوگا اور اگر وہ مبیع مساومۃ کے اعتبار سے فروخت کریں تو منافع نصف نصف ہوگا۔ اور حضرت حکم (رض) فرماتے ہیں کہ دونوں صورتوں میں منافع آدھا آدھا ہوگا۔
Hazrat Shabi (RA) aur Hazrat Hukam (RA) se marvi hai keh do aadmiyon ne mil kar ek saman khareeda, ek ne aadha bees darham mein aur dusre ne aadha das darham mein khareeda, Hazrat Shabi (RA) farmate hain keh agar woh iss saman ko murabahatan farokht karein to nafa raas ul mal ke aitbaar se hoga aur agar woh mabi musawamat ke aitbaar se farokht karein to munafa nisf nisf hoga. Aur Hazrat Hukam (RA) farmate hain keh dono suratoun mein munafa aadha aadha hoga.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، وَالْحَكَمِ ، فِي رَجُلَيْنِ اشْتَرَيَا سِلْعَةً اشْتَرَى أَحَدُهُمَا نِصْفَهَا بِعِشْرِينَ ، وَاشْتَرَى الْآخَرُ نِصْفَهَا بِعَشْرَةٍ ، فَقَالَ الشَّعْبِيُّ : « إِنْ بَاعَهَا مُرَابَحَةً فَعَلَى رُءُوسِ أَمْوَالِهِمَا ، وَإِنْ بَاعَهَا مُسَاوِمَةً فَالنِّصْفُ وَالنِّصْفُ »، وَقَالَ الْحَكَمُ : « هُوَ بَيْنَهُمَا نِصْفَانِ »