17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


What is justice among Muslims?

‌مَا الْعَدْلُ فِي الْمُسْلِمِينَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 21746

Hazrat Shuraih (R.A.) states: "First, make a claim. Then exaggerate it. Ask for an excessive amount. And then present a just witness to support it. Indeed, we have been commanded to judge with fairness. Question them (the witnesses). If they say, 'Allah knows best,' then Allah is indeed All-Knowing. And if they are separated and say, 'It's doubtful,' then the testimony of one who is doubtful is not valid. But if they say, 'We don't know about it, except that he is just and Muslim,' then, by Allah's will, he is as they describe, and their testimony is valid."

حضرت شریح (رض) فرماتے ہیں کہ پہلے دعویٰ کرو پھر اس میں زیادتی کرو اور خوب زیادتی طلب کرو، اور پھر اس پر عادل گواہ قائم کرو، بیشک ہمیں عدل کے ساتھ فیصلہ کرنے کا حکم دیا گیا ہے، اور آپ ان سے سوال کریں، اگر وہ لوگ کہیں کہ اللہ اعلم، تو اللہ زیادہ جاننے والا ہے، اور وہ اگر الگ الگ ہو کر یوں کہیں کہ وہ شکِّی ہے ( شک میں ہے ) تو شک والے کی گواہی معتبر نہیں، اور اگر وہ کہیں کہ : ہمیں نہیں معلوم اس کے بارے میں مگر یہ عادل اور مسلمان ہے تو پھر وہ ان شاء اللہ اسی طرح ہے اور اس کی گواہی معتبر ہے۔

Hazrat Shariah (RA) farmate hain keh pehle dawa karo phir us mein ziyadati karo aur khoob ziyadati talab karo, aur phir us par aadil gawah qaim karo, beshak humain adl ke sath faisla karne ka hukum diya gaya hai, aur aap un se sawal karen, agar woh log kahen keh Allah Aallam, to Allah zyada janne wala hai, aur woh agar alag alag ho kar yun kahen keh woh shakki hai ( shak mein hai ) to shak wale ki gawahi motabar nahi, aur agar woh kahen keh : humain nahi maloom is ke bare mein magar yeh aadil aur musalman hai to phir woh inshallah isi tarah hai aur is ki gawahi motabar hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنْ مُحَمَّدٍ ، قَالَ : قَالَ شُرَيْحٌ : " ادْعُ ، وَأَكْثِرْ ، وَأَرْطِبْ ، وَأْتِ عَلَى ذَلِكَ بِشُهُودٍ عُدُولٍ ، فَإِنَّا قَدْ أُمِرْنَا بِالْعُدُولِ ، وَأْتِ فَسَلْ عَنْهُ ، فَإِنْ قَالُوا : اللَّهُ أَعْلَمُ ، فَاللَّهُ أَعْلَمُ ، إِنْ يَفْرَقُوا أَنْ يَقُولُوا : هُوَ مُرِيبٌ ، فَلَا تَجُوزُ شَهَادَةُ مُرِيبٍ ، فَإِنْ قَالُوا : مَا عَلِمْنَاهُ إِلَّا عَدْلًا مُسْلِمًا ، فَهُوَ إِنْ شَاءَ اللَّهُ كَذَلِكَ ، وَتَجُوزُ شَهَادَتُهُ "