17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


A man contracts a slave and stipulates that he will inherit from him.

‌الرَّجَلُ يُكَاتِبُ الْمُكَاتِبَ وَيَشْتَرِطُ مِيرَاثَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22157

It is narrated on the authority of Hazrat Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) that a man appointed his slave as a scribe and stipulated his freedom, inheritance, and house for himself. When the slave fulfilled the stipulated amount of writing, he would become free. Then the man died. After his death, his heirs quarreled over the inheritance. Hazrat Shuraih (may Allah be pleased with him) nullified it. The master said, "What benefit did I get from the stipulation I made in it for years?" Hazrat Shuraih replied, "Allah's stipulation has been there for fifty years before you, and He has more right."

حضرت محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے مروی ہے کہ ایک شخص نے اپنے غلام کو مکاتب بنا لیا، اور اس کی ولاء ، میراث اور گھر کی اپنے لیے شرط لگا دی، جب غلام نے بدل کتابت ادا کیا تو وہ آزاد ہوگیا، پھر اس کا انتقال ہوگیا، اس کی وفات کے بعد اس کے اولیاء کا میراث کے بارے میں جھگڑا ہوگیا، حضرت شریح (رض) نے اس کو باطل کردیا، اس کے آقا نے کہا کہ مجھے اس میں سال سے لگائی ہوئی شرط کا کیا فائدہ ہوا ؟ حضرت شریح نے فرمایا : اللہ کی شرط تجھ سے پہلے پچاس سال سے ہے، اور اس کا زیادہ حق ہے۔

Hazrat Muhammad (Sallallahu Alaihi Wasallam) se marvi hai keh ek shakhs ne apne ghulam ko katib bana liya, aur uski wilayat, miras aur ghar ki apne liye shart laga di, jab ghulam ne badal kitaabat ada kiya to wo azad hogaya, phir uska inteqal hogaya, uski wafaat ke baad uske auliya ka miras ke bare mein jhagda hogaya, Hazrat Shuraih (RA) ne usko batil kardiya, uske aqa ne kaha keh mujhe is mein saal se lagai hui shart ka kya faida hua? Hazrat Shuraih ne farmaya: Allah ki shart tujhse pehle pachas saal se hai, aur uska zyada haq hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ مُحَمَّدٍ أَنَّ رَجُلًا كَاتَبَ غُلَامًا لَهُ وَاشْتَرَطَ وَلَاءَهُ وَمِيرَاثَهُ وَدَارَهُ ، فَلَمَّا أَدَّى مُكَاتَبَتَهُ عُتِقَ بِزَمَانٍ ، فَخَاصَمَ أَوْلِيَاؤُهُ فِي مِيرَاثِهِ فَأَبْطَلَ شُرَيْحٌ ذَلِكَ ، فَقَالَ الْمَوْلَى : فَمَا يُغْنِي عَنِّي شَرْطِي مُنْذُ عِشْرِينَ سَنَةً ؟ فَقَالَ شُرَيْحٌ : شَرْطُ اللَّهِ قَبْلَ شَرْطِكَ مُنْذُ خَمْسِينَ سَنَةً