17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


Regarding a child's testimony for their parent.

‌فِي شَهَادَةِ الْوَلَدِ لِوَالِدِهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22860

Hazrat Ibrahim states that the testimony of a father is not acceptable in favor of his son, nor the testimony of a son in favor of his father. Similarly, the testimony of a woman is not acceptable in favor of her husband, nor the testimony of a husband in favor of his wife. The testimony of a slave is not acceptable in favor of his master, nor the testimony of a master in favor of his slave. The testimony of a partner is not acceptable in favor of his partner, and so on, the testimony of every companion is not acceptable in favor of his companion.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ والد کی گواہی بیٹے کے حق میں، بیٹے کی گواہی والد کے حق میں، عورت کی شوہر کے حق میں، خاوند کی بیوی کے حق میں، غلام کی آقا کے حق میں، آقا کی غلام کے حق میں، شریک کی گواہی شریک کے حق میں اور اسی طرح ہر ساتھی کی اپنے ساتھی کے حق میں گواہی قبول نہیں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh walid ki gawahi bete ke haq mein, bete ki gawahi walid ke haq mein, aurat ki shohar ke haq mein, khaawind ki biwi ke haq mein, ghulam ki aqa ke haq mein, aqa ki ghulam ke haq mein, sharik ki gawahi sharik ke haq mein aur isi tarah har saathi ki apne saathi ke haq mein gawahi qubool nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ الْوَالِدِ لِوَلَدِهِ ، وَلَا الْوَلَدِ لِوَالِدِهِ وَلَا الْمَرْأَةِ لِزَوْجِهَا ، وَلَا الزَّوْجِ لِامْرَأَتِهِ ، وَلَا الْعَبْدِ لِسَيِّدِهِ ، وَلَا السَّيِّدِ لِعَبْدِهِ ، وَلَا الشَّرِيكِ لِشَرِيكِهِ ، وَلَا كُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا لِصَاحِبِهِ »