17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ
Regarding a child's testimony for their parent.
فِي شَهَادَةِ الْوَلَدِ لِوَالِدِهِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22861
Hazrat Amir did not consider the testimony of a son in favor of his father as permissible. They did not consider the testimony of a wife in favor of her husband as permissible. They considered the testimony of a father in favor of his son as permissible. And they accepted the testimony of a husband in favor of his wife.
حضرت عامر بیٹے کی گواہی والد کے حق میں جائز نہ سمجھتے تھے۔ بیوی کی گواہی خاوند کے حق میں جائز نہ سمجھتے تھے۔ والد کی گواہی بیٹے کے حق میں جائز قبول سمجھتے تھے۔ اور خاوند کی گواہی بیوی کے حق میں قبول فرماتے تھے۔
Hazrat Amir bete ki gawahi walid ke haq mein jaiz na samajhte thay. Biwi ki gawahi khawand ke haq mein jaiz na samajhte thay. Walid ki gawahi bete ke haq mein jaiz qubool samajhte thay. Aur khawand ki gawahi biwi ke haq mein qubool farmate thay.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنْ عَامِرٍ أَنَّهُ : " كَانَ لَا يُجِيزُ شَهَادَةَ الرَّجُلِ لِأَبِيهِ ، وَلَا شَهَادَةَ الْمَرْأَةِ لِزَوْجِهَا ، وَكَانَ يُجِيزُ شَهَادَةَ الرَّجُلِ لِابْنِهِ ، وَشَهَادَةَ الرَّجُلِ لِامْرَأَتِهِ