22.
Book of Clothing and Adornments
٢٢-
كِتَابُ اللِّبَاسِ وَالزِّينَةِ
What was disliked in clothing
مَا كُرِهَ مِنَ اللِّبَاسِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 25218
Narrated 'Abdullah bin Buraidah, on his father's authority, from the Prophet (ﷺ) that he forbade two types of clothes and two types of sitting. The two types of clothes are: (1) When one prays in a lower garment only without anything else on his body, and (2) when one prays in a single garment in which he does not cover his shoulders. And the two types of sitting are: (1) When one sits with his waist and thighs gathered together in a single garment, so that his private parts become exposed, and (2) When one sits in the sun and the shade.
حضرت عبداللہ بن بریدہ ، اپنے والد کے واسطے سے جناب نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے روایت کرتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دو طرح کے لباس سے اور دو طرح کے بیٹھنے سے منع فرمایا۔ دو طرح کا لباس تو یہ ہے کہ تم ایک پائجامہ میں نماز پڑھو اور تم پر اس کے سوا کچھ نہ ہو۔ اور آدمی کسی ایسے کپڑے میں نماز پڑھے جس میں وہ زینت کا اظہار نہیں کرتا۔ اور دو طرح کا بیٹھنا یہ ہے کہ آدمی ایک کپڑے میں یوں اپنی کمر اور پنڈلیوں کو باندھ کر بیٹھے کہ اس کا ستر دکھائی دے اور آدمی دھوپ اور سایہ میں بیٹھے۔
Hazrat Abdullah bin Buraidah apne wald ke wasite se Janab Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) se riwayat karte hain ke aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne do tarah ke libas se aur do tarah ke baithne se mana farmaya. Do tarah ka libas to yeh hai ke tum ek pajama mein namaz parho aur tum par iske siwa kuch na ho. Aur aadmi kisi aise kapre mein namaz parhe jis mein woh zeenat ka izhaar nahi karta. Aur do tarah ka baithna yeh hai ke aadmi ek kapre mein yun apni kamar aur pindliyon ko bandh kar baithe ke iska satar dikhayi de aur aadmi dhoop aur saya mein baithe.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ أَبُو الْمُنِيبِ الْعَتَكِيُّ ، قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ بُرَيْدَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ أَنَّهُ : " نَهَى عَنْ لِبْسَتَيْنِ ، وَعَنْ مَجْلِسَيْنِ ، أَمَّا اللِّبْسَتَانِ فَتُصَلِّي فِي السَّرَاوِيلِ لَيْسَ عَلَيْكَ شَيْءٌ غَيْرُهُ ، وَالرَّجُلُ يُصَلِّي فِي الثَّوْبِ الْوَاحِدِ لَا يَتَوَشَّحُ بِهِ ، وَالْمَجْلِسُ : أَنْ يَحْتَبِيَ بِالثَّوْبِ الْوَاحِدِ فَيُبْصَرَ عَوْرَتُهُ ، وَيَجْلِسَ بَيْنَ الظِّلِّ وَالشَّمْسِ "