25.
Book of Blood Money
٢٥-
كِتَابُ الدِّيَاتِ
How much is the compensation for the tongue if injured
اللِّسَانُ مَا فِيهِ إِذَا أُصِيبَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 26936
Hazrat Ibn Juraij narrates that Abdul Aziz bin Umar told me that it is written in the book of Umar bin Abdulaziz, who narrates on the authority of Umar, that when the tongue is cut off from the root, then there is full Diyat (blood money) for it. And if the wound on the tongue increases to such an extent that it prevents speech, then there is also full Diyat (blood money) in that as well. And there is full Diyat (blood money) in the tongue of a woman as well. And if the wound on the tongue of a woman increases to such an extent that it prevents speech, then there is also full Diyat (blood money) in that as well. And if the wound is of a lesser degree than that, then Diyat (blood money) will be given accordingly.
حضرت ابن جریج کا ارشاد ہے کہ مجھ کو عبدالعزیز بن عمر نے یہ بات بتائی کہ عمر بن عبدالعزیز کی کتاب میں لکھا ہے کہ عمر سے مروی ہے کہ زبان جب جڑ سے نکل جائے تو اس میں پوری دیت ہے اور زبان کا جو زخم بڑھ جائے کہ بات کرنے سے مانع ہو تو اس میں بھی کامل دیت ہے اور عورت کی زبان میں بھی دیت کاملہ ہے اور عورت کی زبان کا جو زخم بڑھ جائے اور بات کرنے سے مانع ہو تو اس میں بھی دیت کاملہ ہے اور زخم اس سے کم درجہ کا ہو تو اس میں اس کے حساب سے دیت ہوگی۔
Hazrat Ibn Juraij ka irshad hai keh mujh ko Abdul Aziz bin Umar ne yeh baat batai keh Umar bin Abdul Aziz ki kitaab mein likha hai keh Umar se marvi hai keh zaban jab jadh se nikal jaye to us mein poori diyat hai aur zaban ka jo zakhm badh jaye keh baat karne se mane ho to us mein bhi kaamil diyat hai aur aurat ki zaban mein bhi diyat kaamila hai aur aurat ki zaban ka jo zakhm badh jaye aur baat karne se mane ho to us mein bhi diyat kaamila hai aur zakhm us se kam darja ka ho to us mein us ke hisab se diyat hogi
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي عَبْدُ الْعَزِيزِ ، أَنَّ فِي كِتَابٍ لِعُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ ، عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ : « فِي اللِّسَانِ إِذَا اسْتُؤْصِلَ الدِّيَةُ كَامِلَةً ، وَمَا أُصِيبَ مِنَ اللِّسَانِ فَبَلَغَ أَنْ يَمْنَعَ الْكَلَامَ فَفِيهِ الدِّيَةُ كَامِلَةً ، وَمَا كَانَ دُونَ ذَلِكَ فَبِحِسَابِهِ »