25.
Book of Blood Money
٢٥-
كِتَابُ الدِّيَاتِ
The blood of Muslims is equal.
إِنَّ الْمُسْلِمِينَ تَتَكَافَأُ دِمَاؤُهُمْ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 27970
Hazrat Ikrama narrates that Hazrat Ibn Abbas said: Quraizah and Nadir were two tribes and the tribe of Nadir was more honorable than Quraizah. So when a man from the tribe of Quraizah would kill a man from the tribe of Nadir, he would also be killed in retaliation. And if a man from the tribe of Nadir killed a man from the tribe of Quraizah, he would pay him one hundred Wasq of dates. When the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was sent, a man from the tribe of Nadir killed a man from the tribe of Quraizah. They said, "Hand over this murderer to us so that we may kill him." They replied, "The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) will judge between us and you." So they all came to you (peace and blessings of Allah be upon him). Then this verse was revealed, meaning: "And if you judge, judge between them with justice." Qist means life for life. Then this verse was revealed, meaning: "Do these people then desire the judgment of the Days of Ignorance?"
حضرت عکرمہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عباس نے ارشاد فرمایا : قریظہ اور نضیر دو قبیلے تھے اور قبیلہ نضیر قریظہ والوں سے زیادہ معزز تھے۔ پس جب قبیلہ قریظہ کا کوئی آدمی قبیلہ نضیر کے کسی آدمی کو قتل کردیتا تو بدلہ میں اسے بھی قتل کردیا جاتا۔ اور اگر قبلہر نضیر کا کوئی آدمی قبیلہ قریظہ کے کسی آدمی کو قتل کردیتا تو وہ اسے سو و سق کھجور دیت میں ادا کردیتا۔ جب نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی بعثت ہوئی تو قبیلہ نضیر کے ایک آدمی نے قریظہ کے ایک آدمی کو قتل کردیا، انھوں نے کہا تم اس قاتل کو ہمارے حوالہ کردو تاکہ ہم اسے قتل کردیں، ان لوگوں نے جواب دیا۔ ہمارے اور تمہارے درمیان نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) فیصلہ کریں گے۔ پس وہ سب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں آگئے۔ پس یہ آیت نازل ہوئی ترجمہ :۔ اور اگر آپ حکم بنیں تو ان کے درمیان انصاف سے فیصلہ کریں۔ قسط سے مراد۔ جان کے بدلے جان ہے۔ پھر یہ آیت نازل ہوئی ترجمہ :۔ تو کیا پھر یہ لوگ زمانہ جاہلیت کا فیصلہ چاہتے ہیں۔
Hazrat Akarma farmate hain keh Hazrat Ibn Abbas ne irshad farmaya: Quraiza aur Nazir do qabile thay aur qabila Nazir Quraiza walon se ziada moazziz thay. Pas jab qabila Quraiza ka koi aadmi qabila Nazir ke kisi aadmi ko qatal karta to badle mein usay bhi qatal kar diya jata. Aur agar qabeela Nazir ka koi aadmi qabila Quraiza ke kisi aadmi ko qatal karta to woh usay sau wa saq khajoor diye mein ada karta. Jab Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki ba'sat hui to qabila Nazir ke ek aadmi ne Quraiza ke ek aadmi ko qatal kar diya, unhon ne kaha tum is qatil ko humare hawale karo taake hum isay qatal karen, in logon ne jawab diya. Humare aur tumhare darmiyaan Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) faisla karenge. Pas woh sab aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein agaye. Pas yeh ayat nazil hui tarjuma:. Aur agar aap hukm banen to unke darmiyaan insaf se faisla karen. Qist se murad. Jaan ke badle jaan hai. Phir yeh ayat nazil hui tarjuma:. To kya phir yeh log zamana jahiliyat ka faisla chahte hain.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ صَالِحٍ ، عَنْ سِمَاكٍ ، عَنْ ⦗ص:٤٦٠⦘ عِكْرِمَةَ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : كَانَ قُرَيْظَةُ وَالنَّضِيرُ ، وَكَانَ النَّضِيرُ أَشْرَفَ مِنْ قُرَيْظَةَ ، وَكَانَ إِذَا قَتَلَ رَجُلٌ مِنْ قُرَيْظَةَ رَجُلًا مِنَ النَّضِيرِ قُتِلَ بِهِ ، وَإِنْ قَتَلَ رَجُلٌ مِنَ النَّضِيرِ رَجُلًا مِنْ قُرَيْظَةَ وَدَى مِائَةَ وَسْقٍ مِنْ تَمْرٍ ، فَلَمَّا بُعِثَ النَّبِيُّ ﷺ قَتَلَ رَجُلٌ مِنَ النَّضِيرِ رَجُلًا مِنْ قُرَيْظَةَ ، قَالَ : « ادْفَعُوهُ إِلَيْنَا نَقْتُلُهُ »، فَقَالُوا : بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمُ النَّبِيُّ ﵇ فَأَتَوْهُ فَنَزَلَتْ : " ﴿ وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ ﴾ [ المائدة : ٤٢ ] " فَالْقِسْطُ : " النَّفْسُ بِالنَّفْسِ ، ثُمَّ نَزَلَتْ : ﴿ أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ ﴾ [ المائدة : ٥٠ ]