25.
Book of Blood Money
٢٥-
كِتَابُ الدِّيَاتِ


A woman becomes pregnant from adultery.

‌امْرَأَةٌ حَمَلَتْ مِنَ الزِّنَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28068

Hazrat Zuhayr narrated that it was narrated from Hazrat Jabir regarding a woman who became pregnant due to fornication. So she was imprisoned until she gave birth to the child in her womb, then she would be stoned to death. A man came to that woman and killed her. Hazrat Amir said: I do not know anything about it except that the child will be handed over to the king, he may decide about him whatever he wants. And Hazrat Hammad said: No one among the Muslims has more right over this woman. Some of them belong to each other. And Hazrat Hammad said: One slave or maidservant will be necessary for the child.

حضرت زھیر فرماتے ہیں کہ حضرت جابر سے ایسی عورت کے بارے میں مروی ہے جو زنا سے حاملہ ہوگئی، پس اس کو قید کرلیا گیا تاکہ وہ اپنے پیٹ میں موجود بچہ کو جن دے پھر اس کو رجم کردیا جائے گا اس عورت کے پاس ایک آدمی آیا اور اس نے اس عورت کو قتل کردیا۔ حضرت عامر نے فرمایا : میں اس کے بارے میں کچھ نہیں جانتا سوائے اس بات کے کہ وہ بچہ بادشاہ کے حوالہ ہوگا وہ جو چاہے اس کے بارے میں فیصلہ کردے اور حضرت حماد فرماتے ہیں کہ مسلمانوں میں سے کوئی بھی اس عورت کا زیادہ حقدار نہیں ان میں بعض بعض میں سے ہیں اور حضرت حماد نے فرمایا : بچہ میں ایک غلام یا باندی لازم ہوگی۔

Hazrat Zohair farmate hain ke Hazrat Jaber se aisi aurat ke bare mein marvi hai jo zina se hamil hogai, pas us ko qaid kar liya gaya take woh apne pet mein mojood baccha ko jan de phir us ko rajm kar diya jayega is aurat ke pas ek aadmi aaya aur usne is aurat ko qatal kar diya. Hazrat Aamir ne farmaya : mein is ke bare mein kuchh nahin janta siwaye is baat ke ke woh baccha badshah ke hawale hoga woh jo chahe is ke bare mein faisla kare aur Hazrat Hammad farmate hain ke musalmanon mein se koi bhi is aurat ka zyada haqdar nahin in mein baz baz mein se hain aur Hazrat Hammad ne farmaya : baccha mein ek ghulam ya bandi lazim hogi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حُمَيْدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ زُهَيْرٍ ، عَنْ جَابِرٍ ، فِي امْرَأَةٍ حَبِلَتْ مِنَ الزِّنَا ، فَحُبِسَتْ لِتَضَعَ مَا فِي بَطْنِهَا ثُمَّ تُرْجَمُ ، فَدَخَلَ عَلَيْهَا رَجُلٌ فَقَتَلَهَا ، قَالَ : قَالَ عَامِرٌ : « لَا أَعْلَمُ فِيهَا شَيْئًا غَيْرَ أَنَّ الْوَلَدَ لِلسُّلْطَانِ يَحْكُمُ فِيهِ مَا شَاءَ » قَالَ : وَحَدَّثَنِي حَمَّادٌ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : لَيْسَ أَحَدٌ مِنَ الْمُسْلِمِينَ بِأَحَقَّ بِهَا بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ ، وَقَالَ حَمَّادٌ : فِي الْوَلَدِ غُرَّةٌ