26.
Book of Hudud
٢٦-
كِتَابُ الْحُدُودِ


Regarding a man who divorces his wife, then is found having relations with her, and witnesses testify against him, but he denies having divorced her.

‌فِي رَجُلٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ فَوُجِدَ يَغْشَاهَا، وَشُهِدَ عَلَيْهِ فَأَنْكَرَ أَنْ يَكُونَ طَلَّقَهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28487

Ibn Juraij narrates on the authority of Ata that there was a man who divorced his wife and two witnesses bore witness (to it). Then the man came to the town where his wife was and had sexual intercourse with her. The man confesses to the sexual intercourse but denies divorcing her. Ata said, "The testimony of the two witnesses shall be held valid, the couple shall be separated and no punishment shall be inflicted upon the man."

حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ حضرت عطائ سے ایک آدمی کے بارے میں مروی ہے جس نے اپنی بیوی کو طلاق دی پس دو گواہوں نے گواہی بھی دے دی پھر وہ شخص اس بستی میں آیا جہاں اس کی بیوی تھی اور اس نے اس سے جماع کیا۔ وہ شخص اس سے جماع کا اقرار کرتا ہے اور اس کو طلاق دینے کا انکار کرتا ہے۔ حضرت عطائ نے فرمایا : ان دونوں گواہوں کی گواہی جائز ہوگی اور ا ن کے درمیان تفرق کردی جائے گی اور اس شخص پر حد نہیں لگائی جائے گی۔

Hazrat Ibn Juraij farmate hain ke Hazrat Ataa se ek aadmi ke bare mein marvi hai jisne apni biwi ko talaq di pas do gawahon ne gawahi bhi de di phir woh shakhs us basti mein aaya jahan uski biwi thi aur usne us se jima kiya woh shakhs us se jima ka iqrar karta hai aur usko talaq dene ka inkar karta hai Hazrat Ataa ne farmaya in donon gawahon ki gawahi jaiz hogi aur in ke darmiyan tafaqquq kardi jayegi aur us shakhs par hadd nahin lagayi jayegi

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا الضَّحَّاكُ بْنُ مَخْلَدٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، فِي رَجُلٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ، فَأَشْهَدَ شَاهِدَيْنِ ، ثُمَّ قَدِمَ الْقَرْيَةَ الَّتِي بِهَا الْمَرْأَةُ ، فَغَشِيَهَا وَأَقَرَّ بِأَنْ قَدْ أَصَابَهَا ، وَأَنْكَرَ أَنْ يَكُونَ قَدْ طَلَّقَهَا ، فَقَالَ عَطَاءٌ : « تَجُوزُ شَهَادَتُهُمَا ، وَيُفَرَّقُ بَيْنَهُمَا ، وَلَا يُحَدُّ »