3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


On a man shortening his prayer and what is mentioned about it and how he does it

‌فِي الرَّجُلِ يَنْقُصُ صَلَاتَهُ وَمَا ذُكِرَ فِيهِ وَكَيْفَ يَصْنَعُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2965

Hazrat Aisha narrates that when the Messenger of Allah (peace be upon him) would perform ruku (bowing), he would neither keep his head lower than his back nor higher, but rather in between the two. When you would raise your head from ruku, you would not go into prostration until you had stood straight. And when you would raise your head from prostration, you would not go into the second prostration until you had sat up straight. He would recite At-Tahiyat (prayer) after every two rak'ahs.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ جب رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) رکوع کرتے تو اپنے سر مبارک کو نہ کمر سے نیچا رکھتے اور نہ ہی اونچا بلکہ ان دونوں کی درمیانی کیفیت میں رکھتے۔ جب آپ رکوع سے سر اٹھاتے تو اس وقت تک سجدے میں نہ جاتے جب تک اعتدال سے کھڑے نہ ہوجاتے۔ اور جب سجدہ کرنے کے بعد سر اٹھاتے تو اس وقت تک دوسرا سجدہ نہ کرتے جب تک اطمینان سے بیٹھ نہ جاتے۔ آپ ہر دو رکعات کے بعد التحیہ پڑھا کرتے تھے۔

Hazrat Aisha farmati hain keh jab Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) rukuh karte to apne sar mubarak ko na kamar se neecha rakhte aur na hi uncha balkeh in donon ki darmiyani kefiyat mein rakhte. Jab aap rukuh se sar uthate to us waqt tak sajde mein na jate jab tak aitadal se kharay na hojate. Aur jab sajdah karne ke bad sar uthate to us waqt tak dusra sajdah na karte jab tak itminan se baith na jate. Aap har do rakaat ke bad attahiyat parha karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ هَارُونَ ، عَنْ حُسَيْنٍ الْمُعَلِّمِ ، عَنْ بُدَيْلٍ ، عَنْ أَبِي الْجَوْزَاءِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : « كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ إِذَا رَكَعَ لَمْ يُشْخِصْ رَأْسَهُ وَلَمْ يُصَوِّبْهُ وَلَكِنْ بَيْنَ ذَلِكَ ، فَإِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنَ الرُّكُوعِ لَمْ يَسْجُدْ حَتَّى يَسْتَوِيَ قَائِمًا ، وَإِذَا سَجَدَ فَرَفَعَ رَأْسَهُ لَمْ يَسْجُدْ حَتَّى يَسْتَوِيَ جَالِسًا ، وَكَانَ يَقُولُ بَيْنَ كُلِّ رَكْعَتَيْنِ التَّحِيَّةَ »