33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ
A man died and left two sisters from his father and mother, and brothers and sisters from his father, or he left a daughter, granddaughters, and a grandson.
رَجُلٌ مَاتَ وَتَرَكَ أُخْتَيْهِ لِأَبِيهِ وَأُمِّهِ وَإِخْوَةً وَأَخَوَاتٍ لِأَبٍ أَوْ تَرَكَ ابْنَتَهُ وَبَنَاتِ ابْنَةٍ وَابْنَ ابْنَةٍ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn mas‘ūdin | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ مَسْعُودٍ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 31079
It is narrated from Masruq that Hazrat Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) was of the view that two-thirds of the property should be given to sisters and daughters and the remaining property should be given to men, not to women, and Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) was of the view that men and women should be made partners in inheritance, and that in addition to two-thirds of the property, a man should be given twice as much as a woman.
مسروق سے روایت ہے کہ حضرت ابن مسعود (رض) بہنوں اور بیٹیوں کو دو تہائی مال دینے کے قائل تھے اور باقی مال مردوں کو دینے کے قائل تھے نہ کہ عورتوں کو، اور حضرت عائشہ (رض) مردوں اور عورتوں کو وراثت میں شریک کرنے کی قائل تھیں، اور دو تہائی مال کے علاوہ مال میں بھی ایک مرد کو دو عورتوں کے حصّے کے برابر دینے کی قائل تھیں۔
Masrooq se riwayat hai ki Hazrat Ibn Masood (Razi Allahu Anhu) behnoun aur betiyon ko do tihai maal dene ke qail thay aur baqi maal mardon ko dene ke qail thay na keh auraton ko, aur Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) mardon aur auraton ko wirasat mein sharik karne ki qail thin, aur do tihai maal ke ilawa maal mein bhi aik mard ko do auraton ke hisse ke barabar dene ki qail thin.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مَعْبَدِ بْنِ خَالِدٍ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ ، « أَنَّهُ كَانَ يَجْعَلُ لِلْأَخَوَاتِ وَالْبَنَاتِ الثُّلُثَيْنِ ، وَيَجْعَلُ مَا بَقِيَ لِلذُّكُورِ دُونَ الْإِنَاثِ »، وَأَنَّ عَائِشَةَ « شَرَّكَتْ بَيْنَهُمْ ، فَجَعَلَتْ مَا بَقِيَ بَعْدَ الثُّلُثَيْنِ لِلذَّكَرِ مِثْلُ حَظِّ الْأُنْثَيَيْنِ »