33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ


Regarding a woman who left her uncles, one of whom is her maternal brother.

‌فِي امْرَأَةٍ تَرَكَتْ أَعْمَامَهَا أَحَدُهُمْ أَخُوهَا لِأُمِّهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31094

Fudhail narrates from Ibrahim regarding a woman who left behind her paternal uncles, one of whom was her maternal brother. Regarding this, Hazrat Ali (R.A) and Hazrat Zaid (R.A) gave the verdict that her maternal brother is entitled to one-sixth of the inheritance. Then, he will subsequently share in the wealth with the paternal uncles. On this matter, Hazrat Ibn Mas'ud (R.A) gave the verdict that the entire wealth belongs to him (the maternal brother). And this issue pertains to lineage that was established during the state of disbelief (shirk), and then her family later embraced Islam. Imam Abu Bakr states that this issue, according to the opinion of Hazrat Ali (R.A) and Zaid (R.A), will be calculated from one-sixth, and according to the opinion of Hazrat Abdullah, it will be calculated from one share, as the entire wealth belongs to him.

فضیل حضرت ابراہیم سے اس عورت کے بارے میں نقل کرتے ہیں جس نے اپنے چچاؤں کو چھوڑا جن میں سے ایک اس کا ماں شریک بھائی تھا، اس کے بارے میں حضرت علی (رض) اور حضرت زید (رض) نے یہ فیصلہ کیا کہ اس کے ماں شریک بھائی کے لیے چھٹا حصّہ ہے، پھر وہ بعد میں ان چچاؤں کے ساتھ مال میں شریک ہوجائے گا، اور اس مسئلے میں حضرت ابن مسعود (رض) نے یہ فیصلہ فرمایا کہ تمام مال اسی کا ہے، اور یہ مسئلہ اس نسب کا ہے جو حالت شرک میں ہو پھر اس کے گھر والے بعد میں مسلمان ہوجائیں۔ امام ابوبکر فرماتے ہیں کہ یہ مسئلہ حضرت علی (رض) اور زید (رض) کے قول میں چھ سے نکلے گا اور حضرت عبداللہ کے قول میں ایک حصّے سے نکلے گا کیونکہ وہ سارا مال اسی کا ہے۔

Fazil Hazrat Ibrahim se is aurat ke baare mein naql karte hain jis ne apne chachaon ko chhoda jin mein se ek is ka maan sharik bhai tha, is ke baare mein Hazrat Ali (RA) aur Hazrat Zaid (RA) ne yeh faisla kya ke is ke maan sharik bhai ke liye chhata hissa hai, phir wo baad mein in chachaon ke saath maal mein sharik ho jaye ga, aur is masle mein Hazrat Ibn Masood (RA) ne yeh faisla farmaya ke tamam maal isi ka hai, aur yeh masla is nasab ka hai jo halat shirk mein ho phir is ke ghar wale baad mein musalman ho jayen. Imam Abu Bakr farmate hain ke yeh masla Hazrat Ali (RA) aur Zaid (RA) ke qaul mein chhe se nikle ga aur Hazrat Abdullah ke qaul mein ek hisse se nikle ga kyunki wo sara maal isi ka hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ بَسَّامٍ ، عَنْ فُضَيْلٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي امْرَأَةٍ تَرَكَتْ أَعْمَامَهَا أَحَدُهُمْ أَخُوهَا لِأُمِّهَا ، فَقَضَى فِيهَا عَلِيٌّ ، وَزَيْدٌ : « أَنَّ لِأَخِيهَا لِأُمِّهَا السُّدُسَ ، ثُمَّ هُوَ شَرِيكُهُمْ بَعْدُ فِي الْمَالِ »، وَقَضَى فِيهَا ابْنُ مَسْعُودٍ : « أَنَّ الْمَالَ كُلَّهُ لَهُ ، وَهَذَا بِسَبَبٍ يَكُونُ فِي الشِّرْكِ ثُمَّ يُسَلَّمُ أَهْلَهُ بَعْدُ » قَالَ أَبُو بَكْرٍ : " فَهَذِهِ فِي قَوْلِ عَلِيٍّ وَزَيْدٍ : مِنْ سِتَّةِ أَسْهُمٍ ، وَفِي قَوْلِ عَبْدِ اللَّهِ : مِنْ سَهْمٍ وَاحِدٍ لِأَنَّهُ الْمَالُ كُلُّهُ "