33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ


Regarding a husband, mother, brothers, and sisters from the father and mother, and maternal brothers, who combined between them?

‌فِي زَوْجٍ وَأُمٍّ وَإِخْوَةٍ وَأَخَوَاتٍ لِأَبٍ وأُمٍّ وَإِخْوَةٍ لِأُمٍّ، مَنْ شَرَّكَ بَيْنَهُمْ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31099

Prophet Abraham ruled regarding a woman who died leaving behind her husband, mother, a full brother, and two uterine brothers, that one-half of her property, which constitutes three shares of the total inheritance, should go to her husband, one-sixth, which constitutes one share of the total inheritance, should go to her mother, and two-sixths, which constitute one-third of the total inheritance, should go to her two uterine brothers, without giving any share in the inheritance to her father and her real brother. He did so following the verdict of Hazrat Ali (may Allah be pleased with him), whereas Hazrat Umar, Abdullah bin Masud, and Zaid bin Thabit (may Allah be pleased with them) made the full brother a sharer with the uterine brothers in the one-third they inherit, except that they made no distinction between males and females in the share they receive from it.

حضرت ابراہیم نے اس عورت کے بارے میں فرمایا جس نے موت کے وقت اپنے شوہر، ماں، حقیقی بھائی اور ماں شریک بھائی چھوڑے کہ اس کے شوہر کے تین حصّے یعنی کل مال کا نصف ہوگا اور اس کی ماں کے لیے ایک حصّہ یعنی کل مال کا چھٹا حصّہ ہوگا، اور اس کے ماں شریک بھائیوں کے لیے دو حصّے یعنی ایک تہائی مال ہوگا، اور آپ نے اس عورت کے باپ اور ماں کو میراث کا کوئی حصّہ نہیں دلایا حضرت علی (رض) کے فیصلے پر عمل کرتے ہوئے جبکہ حضرت عمر اور عبداللہ اور زید بن ثابت (رض) نے حقیقی بھائیوں کو ماں شریک بھائیوں کا شریک بنایا اس ایک تہائی مال میں جس کے وہ وارث ہوئے، سوائے اس بات کے کہ ان حضرات نے ان میں سے مردوں اور عورتوں کو برابر حصّہ دلایا۔

Hazrat Ibrahim ne us aurat ke baare mein farmaya jis ne maut ke waqt apne shohar, maan, haqiqi bhai aur maan sharik bhai chhore ke us ke shohar ke teen hisse yani kul maal ka nisf hoga aur us ki maan ke liye ek hissa yani kul maal ka chhata hissa hoga, aur us ke maan sharik bhaiyon ke liye do hisse yani ek tihai maal hoga, aur aap ne us aurat ke baap aur maan ko wirasat ka koi hissa nahi dilaya Hazrat Ali (RaziAllahu Anhu) ke faisle par amal karte hue jabke Hazrat Umar aur Abdullah aur Zaid bin Sabit (RaziAllahu Anhum) ne haqiqi bhaiyon ko maan sharik bhaiyon ka sharik banaya is ek tihai maal mein jis ke woh waris hue, siwaye is baat ke ke un hazrat ne un mein se mardon aur auraton ko barabar hissa dilaya.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ بَسَّامٍ ، عَنْ فُضَيْلٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي امْرَأَةٍ تَرَكَتْ زَوْجَهَا وَأُمَّهَا وَإِخْوَتَهَا لِأَبِيهَا وَأُمِّهَا وَإِخْوَتَهَا لِأَبِيهَا ، « فَلِزَوْجِهَا النِّصْفُ ثَلَاثَةُ أَسْهُمٍ ، وَلِأُمِّهَا السُّدُسُ سَهْمٌ ، وَلِإِخْوَتِهَا لِأُمِّهَا الثُّلُثُ سَهْمَانِ ، وَلَمْ يَجْعَلْ لِإِخْوَتِهَا لِأَبِيهَا وَأُمِّهَا مِنَ الْمِيرَاثِ شَيْئًا فِي قَضَاءِ عَلِيٍّ »، « وَشَرَّكَ بَيْنَهُمْ عُمَرُ ، وَعَبْدُ اللَّهِ ، وَزَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ بَيْنَ الْإِخْوَةِ مِنَ الْأَبِ وَالْأُمِّ مَعَ بَنِي الْأُمِّ فِي الثُّلُثِ الَّذِي وَرِثُوا غَيْرَ أَنَّهُمْ شَرَّكُوا ذُكُورَهُمْ وَإِنَاثَهُمْ فِيهِ سَوَاءٌ »