33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ


Regarding a Muslim woman who died and left her husband, her Muslim maternal brothers, and a Christian son.

‌فِي امْرَأَةٍ مُسْلِمَةٍ مَاتَتْ، وَتَرَكَتْ زَوْجَهَا وَإِخْوَةً لِأُمٍّ مُسْلِمِينَ وَابْنًا نَصْرَانِيًّا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31186

Fazeel narrates from Hazrat Ibrahim regarding the Muslim woman who abandons her Muslim husband and Muslim half-brothers from her mother's side, and has a Christian, Jewish, or non-Muslim son, that her husband will inherit half of her wealth, which is three shares, and her half-brothers from her mother's side will inherit one-third of her wealth, which is two shares. The remaining wealth, according to the decree of Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) and Zaid (may Allah be pleased with him), will go to the Asaba (residual heirs). A Jewish or Christian man cannot inherit from a Muslim. In this matter, Hazrat Abdullah (may Allah be pleased with him) ruled that the husband will inherit one-fourth of the wealth because he has a non-Muslim son. In Hazrat Abdullah's opinion, non-Muslim relatives can reduce the share of other heirs but cannot inherit themselves. In Hazrat Ali's (may Allah be pleased with him) opinion, they neither reduce the share of others nor inherit themselves. Hazrat Abu Bakr states that this issue, according to the opinion of Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) and Zaid (may Allah be pleased with him), will be divided into six shares, and according to the opinion of Hazrat Abdullah bin Masood (may Allah be pleased with him), it will be divided into four shares.

فضیل حضرت ابراہیم سے اس مسلمان عورت کے بارے میں روایت کرتے ہیں جو مسلمان شوہر اور مسلمان ماں شریک بھائیوں کو چھوڑ جائے، اور اس کا ایک نصرانی یا یہودی یا کافر بیٹا ہو کہ اس کے شوہر کے لیے آدھا مال یعنی تین حصّے ہیں اور اس کے ماں شریک بھائیوں کے لیے ایک تہائی مال یعنی دو حصّے ہیں، اور باقی مال حضرت علی (رض) اور زید (رض) کے فرمان کے مطابق عصبہ کے لیے ہے، اور یہودی یا نصرانی آدمی مسلمان کا وارث نہیں بن سکتا، اور اس مسئلہ میں حضرت عبداللہ (رض) نے یہ فیصلہ فرمایا کہ شوہر کے لیے ایک چوتھائی مال ہے اس وجہ سے کہ اس کا ایک کافر بیٹا ہے، اور حضرت عبداللہ (رض) کی رائے میں کافر رشتہ دار دوسروں کے حصّے کم کرسکتے ہیں لیکن خود وارث نہیں ہوتے، اور حضرت علی (رض) کی رائے میں نہ دوسروں کا حصّہ کم کرتے ہیں اور نہ خود وارث ہوتے ہیں۔ حضرت ابوبکر فرماتے ہیں کہ یہ مسئلہ حضرت علی (رض) اور زید (رض) کی رائے میں چھ حصّوں سے نکلے گا اور حضرت عبداللہ بن مسعود (رض) کی رائے میں چار حصوں سے۔

Fazil Hazrat Ibrahim se is Musalman aurat ke baare mein riwayat karte hain jo Musalman shohar aur Musalman maan sharik bhaiyon ko chhod jaye, aur is ka ek Nasrani ya Yahoodhi ya kafir beta ho ke is ke shohar ke liye aadha maal yani teen hisse hain aur is ke maan sharik bhaiyon ke liye ek tihai maal yani do hisse hain, aur baqi maal Hazrat Ali (RA) aur Zaid (RA) ke farmaan ke mutabiq asaba ke liye hai, aur Yahoodhi ya Nasrani aadmi Musalman ka waris nahin ban sakta, aur is masle mein Hazrat Abdullah (RA) ne yeh faisla farmaya ke shohar ke liye ek chauthai maal hai is wajah se ke is ka ek kafir beta hai, aur Hazrat Abdullah (RA) ki rai mein kafir rishtedar doosron ke hisse kam kar sakte hain lekin khud waris nahin hote, aur Hazrat Ali (RA) ki rai mein na doosron ka hissa kam karte hain aur na khud waris hote hain. Hazrat Abu Bakr farmate hain ke yeh masla Hazrat Ali (RA) aur Zaid (RA) ki rai mein chhe hisson se niklega aur Hazrat Abdullah bin Masood (RA) ki rai mein chaar hisson se.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ بَسَّامٍ ، عَنْ فُضَيْلٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، « فِي امْرَأَةٍ مُسْلِمَةٍ تَرَكَتْ زَوْجَهَا مُسْلِمًا وَإِخْوَتَهَا لِأُمِّهَا مُسْلِمِينَ وَلَهَا ابْنٌ نَصْرَانِيٌّ أَوْ يَهُودِيٌّ أَوْ كَافِرٌ ، فَلِزَوْجِهَا النِّصْفُ ثَلَاثَةُ أَسْهُمٍ ، وَلِإِخْوَتِهَا لِأُمِّهَا الثُّلُثُ سَهْمَانِ ، وَمَا بَقِيَ فَلِذِي الْعَصَبَةِ » فِي قَوْلِ عَلِيٍّ وزَيْدٍ : « وَلَا يَرِثُ يَهُودِيٌّ وَلَا نَصْرَانِيٌّ مُسْلِمًا » وَقَضَى فِيهَا عَبْدُ اللَّهِ أَنَّ « لِلزَّوْجِ الرُّبْعَ ، مِنْ أَجْلِ أَنَّ لَهَا وَلَدًا كَافِرًا وَيَحْجِبُونَ » فِي قَوْلِ عَبْدِ اللَّهِ : « وَلَا يَرِثُونَ » فِي قَوْلِ عَلِيٍّ وَزَيْدٍ : « لَا يَحْجُبُونَ ، وَلَا يَرِثُونَ »، قَالَ أَبُو بَكْرٍ : فَهَذِهِ فِي قَوْلِ عَلِيٍّ وَزَيْدٍ مِنْ سِتَّةِ أَسْهُمٍ ، وَفِي قَوْلِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ : مِنْ أَرْبَعَةٍ "