33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ
Regarding a husband, mother, brothers, and a grandfather, this is called the Akdariyya case.
فِي زَوْجٍ وَأَمٍّ وَإِخْوَةٍ وَجَدٍّ فَهَذِهِ الَّتِي تُسَمَّى الْأَكْدَرِيَّةُ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 31243
Hazrat Sufian narrates that I asked Hazrat A'mash why this issue is called "Akdriyyah"? He said that Abdul Malik bin Marwan had asked this question to a man named "Akdar". He made a mistake in it, so he named it the issue of "Akdriyyah". Hazrat Wakee says that before this explanation of Hazrat Sufian, we used to think that this issue was named Akdriyyah because the statement of Hazrat Zaid (R.A.) regarding this issue is vague, meaning he did not clarify his point.
حضرت سفیان فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت اعمش سے عرض کیا کہ اس مسئلے کو ” اکدریّہ “ کیوں کہا جاتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ عبد الملک بن مروان نے اس مسئلے کو ایک ” اکدر “ نامی آدمی سے پوچھا تھا، اس نے اس میں غلطی کی تو اس نے اس کو مسئلہ ” اکدریّہ “ کا نام دے دیا۔ حضرت وکیع فرماتے ہیں کہ ہم حضرت سفیان کی اس تشریح سے پہلے یہ سمجھتے تھے کہ اس مسئلے کا نام اکدریّہ اس لیے رکھا گیا ہے کہ حضرت زید (رض) کا اس مسئلے کے بارے میں فرمان گرد آلود ہے، یعنی انھوں نے اپنی بات کی وضاحت نہیں فرمائی۔
Hazrat Sufyan farmate hain ke maine Hazrat Aamesh se arz kiya ke is masle ko "Akdriya" kyun kaha jata hai? Unhon ne farmaya ke Abdul Malik bin Marwan ne is masle ko ek "Akdar" nami aadmi se poocha tha, usne is mein ghalti ki to usne is ko masla "Akdriya" ka naam de diya. Hazrat Wakee farmate hain ke hum Hazrat Sufyan ki is tashreeh se pehle ye samajhte the ke is masle ka naam Akdriya is liye rakha gaya hai ke Hazrat Zaid (Raz) ka is masle ke bare mein farman gird alood hai, yani unhon ne apni baat ki wazahat nahin farmae.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، قَالَ : قُلْتُ لِلْأَعْمَشِ : لِمَ سَمَّيْتَ الْأَكْدَرِيَّةَ ؟ قَالَ : طَرَحَهَا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ مَرْوَانَ عَلَى رَجُلٍ يُقَالُ لَهُ : الْأَكْدَرُ كَانَ يَنْظُرُ فِي الْفَرَائِضِ ، فَأَخْطَأَ فِيهَا فَسَمَّاهَا الْأَكْدَرِيَّةَ ، قَالَ وَكِيعٌ : وَكُنَّا نَسْمَعُ قَبْلَ أَنْ يُفَسِّرَ سُفْيَانُ إِنَّمَا سُمِّيَتِ الْأَكْدَرِيَّةَ ، لِأَنَّ قَوْلَ زَيْدٍ تَكَدَّرَ فِيهَا ، لَمْ يُفْشِ قَوْلَهُ "