34.
Book of Virtues
٣٤-
كِتَابُ الْفَضَائِلِ


What has been mentioned regarding Dhul-Qarnayn.

‌مَا ذُكِرَ فِي ذِي الْقَرْنَيْنِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31914

Abu Tufail narrates from another chain of narration that when Hazrat Ali was asked about Zulqarnain, he said that he was not a prophet nor a king, but he was a righteous man with whom Allah did good, because he called his people to Allah, and he was struck on the right side of his head and he died, so Allah brought him back to life, and again he called his people to Allah, and he was again struck on the left side of his head, so he died again, so Allah brought him back to life again, so he became known as "Zulqarnain".

ابو طفیل ایک دوسری سند سے روایت کرتے ہیں کہ حضرت علی سے ذوالقرنین کے بارے میں سوال کیا گیا تو آپ نے فرمایا کہ وہ نبی تھے نہ بادشاہ ، بلکہ وہ ایک نیک بندے تھے جنہوں نے اللہ سے خیرخواہی کی تو اللہ نے ان کے ساتھ خیر خواہی کی، چنانچہ آپ نے اپنی قوم کو اللہ کی طرف دعوت دی، اور آپ کے سر کے دائیں جانب مارا گیا اور وہ مرگئے تو اللہ نے ان کو پھر زندہ کردیا، اور پھر انھوں نے اپنی قوم کو اللہ کی طرف بلایا ، اور دوبارہ ان کے سر کی بائیں جانب مارا گیا تو وہ دوبارہ مرگئے ، چنانچہ اللہ نے ان کو دوبارہ زندہ کردیا، اس لیے ان کا نام ” ذوالقرنین “ مشہور ہوگیا۔

Abu Tufail aik dusri sand se riwayat karte hain ke Hazrat Ali se Zulqarnain ke bare mein sawal kiya gaya to aap ne farmaya ke woh nabi the na badshah, balke woh aik nek bande the jinhone Allah se khair khwahi ki to Allah ne un ke saath khair khwahi ki, chunancha aap ne apni qaum ko Allah ki taraf dawat di, aur aap ke sar ke dayen janib mara gaya aur woh mar gaye to Allah ne un ko phir zinda kar diya, aur phir unhone apni qaum ko Allah ki taraf bulaya, aur dobara un ke sar ki baen janib mara gaya to woh dobara mar gaye, chunancha Allah ne un ko dobara zinda kar diya, is liye un ka naam "Zulqarnain" mash'hoor ho gaya.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ أَبِي ثَابِتٍ ، عَنْ أَبِي الطُّفَيْلِ ، قَالَ : سُئِلَ عَلِيٌّ ، عَنْ ذِي الْقَرْنَيْنِ ، فَقَالَ : « لَمْ يَكُنْ نَبِيًّا وَلَا مَلِكًا ، وَلَكِنَّهُ كَانَ عَابِدًا نَاصَحَ اللَّهَ فَنَصَحَهُ فَدَعَا قَوْمَهُ إِلَى اللَّهِ فَضُرِبَ عَلَى قَرْنِهِ الْأَيْمَنِ فَمَاتَ فَأَحْيَاهُ اللَّهُ ، ثُمَّ دَعَا قَوْمَهُ إِلَى اللَّهِ فَضُرِبَ عَلَى قَرْنِهِ الْأَيْسَرِ فَمَاتَ فَأَحْيَاهُ اللَّهُ فَسُمِّيَ ذَا الْقَرْنَيْنِ »