35.
Book of Expeditions
٣٥-
كِتَابُ الْسير
What they said about a combatant who kills and takes wealth.
مَا قَالُوا فِي الْمُحَارِبِ إِذَا قَتَلَ وَأَخَذَ الْمَالَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 32795
Hazrat Qatadah (R.A) narrated that Hazrat Mu'raq Ajli (R.A) said: When a warrior is captured, he should be brought to the Ameer (ruler). If he had stolen wealth but not committed murder, then his hands and feet should be cut off, but he should not be killed. If he had stolen wealth and also committed murder, then he should be killed and crucified. And if he had not stolen wealth and had not committed murder, then his hands and feet should not be cut off. And if he had not stolen wealth, nor committed murder, but had only harassed the Muslims, then he should be expelled from the land.
حضرت قتادہ (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت مورّق عجلی (رض) نے ارشاد فرمایا : جب لڑائی کرنے والے کو پکڑ لیا جائے تو اس کو امیر کے پاس لے جایا جائے گا، پس اگر اس نے مال چھینا ہو اور قتل نہ کیا ہو تو اس کے ہاتھ اور پاؤں کاٹ دیے جائیں گے اور اس کو قتل نہیں کیا جائے گا اور اگر اس نے مال چھینا تھا اور قتل بھی کردیا تھا تو اس کو قتل کیا جائے گا اور سولی دی جائے گی ، اور اگر اس نے مال نہیں چھینا اور قتل نہیں کیا تو اس کے ہاتھ اور پاؤں بھی نہیں کاٹے جائیں گے اور اگر اس نے مال نہیں چھینا اور نہ قتل کیا صرف مسلمانوں کو تنگ کیا ہو تو اس کو ملک سے نکال دیا جائے گا۔
Hazrat Qatada (RA) farmate hain keh Hazrat Moruq Ajli (RA) ne irshad farmaya: Jab larai karne wale ko pakar liya jaye to usko ameer ke pass lejaya jayega, pas agar usne maal cheena ho aur qatal na kiya ho to uske hath aur paon kaat diye jayenge aur usko qatal nahi kiya jayega aur agar usne maal cheena tha aur qatal bhi kardiya tha to usko qatal kiya jayega aur suli de di jayegi, aur agar usne maal nahi cheena aur qatal nahi kiya to uske hath aur paon bhi nahi kaate jayenge aur agar usne maal nahi cheena aur na qatal kiya sirf musalmanon ko tang kiya ho to usko mulk se nikal diya jayega.
حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ حُبَابٍ ، عَنْ أَبِي هِلَالٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ مُوَرِّقٍ الْعِجْلِيِّ ، قَالَ : « إِذَا أَخَذَ الْمُحَارِبُ فَرُفِعَ إِلَى الْإِمَامِ ، فَإِنْ كَانَ أَخَذَ الْمَالَ وَلَمْ يَقْتُلْ قُطِعَ وَلَمْ يُقْتَلْ ، وَإِنْ أَخَذَ الْمَالَ وَقَتَلَ قُطِعَ وَصُلِبَ ، وَإِنْ كَانَ لَمْ يَأْخُذِ الْمَالَ وَلَمْ يَقْتُلْ لَمْ يُقْطَعْ ، وَإِنْ كَانَ لَمْ يَأْخُذِ الْمَالَ وَلَمْ يَقْتُلْ وَشَاقَّ الْمُسْلِمِينَ نُفِيَ »