3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


On a man who prays part of his prayer not towards the qibla, who said: it is counted

‌فِي الرَّجُلِ يُصَلِّي بَعْضَ صَلَاتِهِ لِغَيْرِ الْقِبْلَةِ مَنْ قَالَ: يُعْتَدُّ بِهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3375

Hazrat Aqil narrates that Hazrat Ibn Shahab was asked that if people offer prayer facing any other direction other than Qibla on a rainy day and in the state of prayer, they come to know that Qibla is in some other direction, then what should they do? He said that they should turn towards Qibla and they are not required to repeat the prayer that they have already offered. When the companions of Prophet Muhammad (PBUH) were ordered to turn towards Kaaba as their Qibla, they did the same. Although they were praying facing Bait-ul-Muqaddas before this order. After this order they turned towards Kaaba, as if they offered some of the prayer facing Bait-ul-Muqaddas and some facing Kaaba.

حضرت عقیل کہتے ہیں کہ حضرت ابن شہاب سے سوال کیا گیا کہ اگر بارش کے دن لوگ قبلہ کے علاوہ کسی اور طرف رخ کرکے نماز پڑھ لیں اور حالت نماز میں معلوم ہوجائے کہ قبلہ کسی دوسری طرف ہے تو وہ کیا کریں ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ قبلے کی طرف رخ کرلیں اور جو نماز وہ پڑھ چکے ہیں اسے دہرانے کی ضرورت نہیں۔ جب نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے صحابہ کو حکم دیا گیا تھا کہ وہ خانہ کعبہ کو قبلہ بنالیں تو انھوں نے بھی یونہی کیا تھا۔ حالانکہ پہلے وہ بیت المقدس کی طرف رخ کرکے نماز پڑھ رہے تھے۔ اس حکم کے بعد انھوں نے کعبہ کی طرف رخ کرلیا تھا، گویا کہ انھوں نے کچھ نماز بیت المقدس کی طرف منہ کرکے پڑھی اور کچھ نماز خانہ کعبہ کی طرف منہ کرکے ادا کی۔

Hazrat Aqeel kahte hain ke Hazrat Ibn Shahab se sawal kiya gaya ke agar barish ke din log qibla ke ilawa kisi aur taraf rukh karke namaz parh lein aur halat e namaz mein malum ho jae ke qibla kisi dusri taraf hai to wo kya karein? Unhon ne farmaya ke wo qibla ki taraf rukh kar lein aur jo namaz wo parh chuke hain use dohrane ki zaroorat nahi. Jab Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke sahaba ko hukm diya gaya tha ke wo khana kaba ko qibla bana lein to unhon ne bhi yunhi kiya tha. Halan ke pehle wo Baitul Muqaddas ki taraf rukh karke namaz parh rahe the. Iss hukm ke baad unhon ne kaba ki taraf rukh kar liya tha, goya ke unhon ne kuch namaz Baitul Muqaddas ki taraf munh karke parhi aur kuch namaz khana kaba ki taraf munh karke ada ki.

حَدَّثَنَا شَبَابَةُ قَالَ : حَدَّثَنَا لَيْثُ بْنُ سَعْدٍ ، عَنْ عُقَيْلٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ أَنَّهُ سُئِلَ عنْ قَوْمٍ صَلُّوا فِي يَوْمِ غَيْمٍ إِلَى غَيْرِ الْقِبْلَةِ ، ثُمَّ اسْتَبَانَتِ الْقِبْلَةُ وَهُمْ فِي الصَّلَاةِ ، فَقَالَ : « يَسْتَقْبِلُونَ الْقِبْلَةَ وَيَعْتَدُّونَ بِمَا صَلُّوا ، وَقَدْ فَعَلَ ذَلِكَ أَصْحَابُ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ حِينَ أُمِرُوا أنْ يَسْتَقْبِلُوا الْكَعْبَةَ وَهُمْ فِي الصَّلَاةِ يُصَلُّونَ إِلَى بَيْتِ الْمَقْدِسِ ، فَاسْتَقْبَلُوا الْكَعْبَةَ فَصَلُّوا بَعْضَ تِلْكَ الصَّلَاةِ إِلَى بَيْتِ الْمَقْدِسِ ، وَبَعْضُهَا إِلَى الْكَعْبَةِ »