43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ


Issue of Leading Prayer While Sitting

‌مَسْأَلَةُ إِمَامَةِ مَنْ صَلَّى جَالِسًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36137

Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The Imam is appointed to be followed, so when he says Takbeer, you say Takbeer, and when the Imam recites, you remain silent, and when the Imam says { غير المغضوب عليهم ولا الضالين } you say Ameen. And when the Imam bows, you bow, and when the Imam says سمع الله لمن حمده, you say: اللهم ربنا ولك الحمد. And when the Imam prostrates, you prostrate. And when the Imam prays sitting, you pray sitting." And it has been narrated from (Imam) Abu Hanifa that: "It is not permissible to follow (by sitting) when the Imam is sitting."

حضرت ابوہریرہ بیان فرماتے ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : امام اسی لیے بنایا جاتا ہے کہ اس کی اقتداء کی جائے، پس جب وہ تکبیر کہے تو تم تکبیر کہو اور جب امام قراءت کرے تو تم خاموش رہو، اور جب امام { غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْہِمْ ، وَلاَ الضَّالِّینَ } کہے تو تم آمین کہو۔ اور جب امام رکوع کرے تو تم رکوع کرو اور جب امام سَمِعَ اللَّہُ لِمَنْ حَمِدَہُ کہے تو تم کہو۔ اللَّہُمَّ رَبَّنَا وَلَک الْحَمْدُ اور جب امام سجدہ کرے تو تم سجدہ کرو ۔ اور جب امام بیٹھ کر نماز پڑھے تو تم بیٹھ کر نماز پڑھو۔ اور (امام) ابوحنیفہ کا قول یہ ذکر کیا گیا ہے کہ : امام بیٹھا ہو تو اس کی اقتدا (میں بیٹھنا) درست نہیں ہے۔

Hazrat Abu Huraira bayan farmate hain keh Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Imam isi liye banaya jata hai keh uski iqtida ki jaye, pas jab wo takbeer kahe to tum takbeer kaho aur jab imam qirat kare to tum khamosh raho, aur jab imam { ghairil maghzubi alaihim wala الضَّالِّینَ } kahe to tum ameen kaho. Aur jab imam ruku kare to tum ruku karo aur jab imam samiallahu liman hamidah kahe to tum kaho. Allahumma rabbana walakal hamd aur jab imam sajda kare to tum sajda karo. Aur jab imam baith kar namaz parhe to tum baith kar namaz parho. Aur (imam) Abu Hanifa ka qaul yeh zikar kiya gaya hai keh: Imam baitha ho to uski iqtida (mein baithna) durust nahi hai.

أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَجْلَانَ ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : قَالَ النَّبِيُّ ﷺ : " إِنَّمَا جُعِلَ الْإِمَامُ لِيُؤْتَمَّ بِهِ ، فَإِذَا كَبَّرَ فَكَبِّرُوا ، وَإِذْ قَرَأَ فَأَنْصِتُوا ، وَإِذَا قَالَ : ﴿ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ ﴾ [ الفاتحة : ٧ ] فَقُولُوا : آمِينَ ، وَإِذَا رَكَعَ فَارْكَعُوا ، وَإِذَا قَالَ سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ فَقُولُوا : اللَّهُمَّ رَبَّنَا وَلَكَ الْحَمْدُ ، وَإِذَا سَجَدَ فَاسْجُدُوا ، وَإِذَا صَلَّى جَالِسًا فَصَلُّوا جُلُوسًا "، وَذُكِرَ أَنَّ أَبَا حَنِيفَةَ قَالَ ، لَا يَؤُمُّ الْإِمَامُ وَهُوَ جَالِسٌ