45.
Book of Trials
٤٥-
كِتَابُ الْفِتَنِ


What Was Mentioned About the Trial of the Antichrist

‌مَا ذُكِرَ فِي فِتْنَةِ الدَّجَّالِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 37470

It is narrated from Hazrat Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Undoubtedly, the Dajjal is very white with curly hair. The hair on his head is like the branches of a tree. He bears a strong resemblance to Abdul Aziz bin Qatan among the people. If people were to be destroyed because of his resemblance (then they would be), he is one-eyed while Allah Almighty is not one-eyed (the meaning is that if people follow him out of ignorance, even then he cannot remove the defect of blindness from himself, while Allah Almighty is free from every defect)."

حضرت عبداللہ بن عباس نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے روایت نقل کرتے ہیں آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا بلاشبہ دجال گھنگریالے بالوں والا بہت زیادہ سفید ہے اس کے سر کے بال گویا درخت کی شاخیں ہیں لوگوں میں عبدالعزی بن قطن کے بہت زیادہ مشابہہ ہے اگر لوگ اس کی مشابہت کی وجہ سے ہلاک ہوجائیں وہ کانا ہے اور اللہ تعالیٰ کانے نہیں ہیں (مراد یہ ہے کہ لوگ اس کی پیروی کریں جہالت کی بناء پر تو پھر بھی وہ اپنے سے کانے پن کا عیب دور نہیں کرسکتا جبکہ اللہ تعالیٰ ہر عیب سے پاک و منزہ ہیں) ۔

Hazrat Abdullah bin Abbas Nabi (SAW) se riwayat naqal karte hain aap (SAW) ne irshad farmaya bilashuba Dajjal ghungralay baalon wala bohat zyada safaid hai uske sar ke baal goya darakht ki shakhein hain logon mein Abdul Aziz bin Qatan ke bohat zyada mushabahat hai agar log uski mushabahat ki waja se halaak hojain wo kana hai aur Allah Ta'ala kane nahi hain (murad ye hai ke log uski pairvi karen jahalat ki bina par to phir bhi wo apne se kane pan ka aib door nahi karsakta jabke Allah Ta'ala har aib se pak o munazza hain).

حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ عَنْ زَائِدَةَ ، عَنْ سِمَاكٍ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ : « إِنَّ الدَّجَّالَ أَعْوَرُ ، جَعْدٌ ، هِجَانٌ ، أَقْمَرُ ، كَأَنَّ رَأْسَهُ غَضَّةُ شَجَرَةٍ ، أَشْبَهُ النَّاسِ بِعَبْدِ الْعُزَّى بْنِ قَطَنٍ ، فَإِمَّا هَلَكَ الْهُلَّكُ فَإِنَّهُ أَعْوَرُ ، وَإِنَّ اللَّهَ لَيْسَ بِأَعْوَرَ »