7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ
Who used to shorten the prayer
مَنْ كَانَ يَقْصُرُ الصَّلَاةَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 8182
Hazrat Aisha narrates that initially two rakats were obligatory. Then the Prophet's prayer was increased, but the prayer during travel remained the same. Hazrat Zuhri says that I asked Hazrat Urwa that Hazrat Aisha also narrates this and also offers the full prayer during travel, what is the reason for this? He said that she interprets it in the same way as Hazrat Usman did. I did not ask him what interpretation Hazrat Usman gave to it.
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ پہلے دو رکعتیں فرض ہوئی تھیں۔ پھر حضر کی نماز میں اضافہ کردیا گیا اور سفر کی نماز کو جوں کا توں باقی رکھا گیا۔ حضرت زہری کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عروہ سے کہا کہ حضرت عائشہ یہ بات بھی فرماتی ہیں اور سفر میں پوری نماز بھی پڑھتی ہیں اس کی کیا وجہ ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ وہی تاویل کرتی ہیں جو حضرت عثمان نے کی ہے، میں نے ان سے نہیں پوچھا کہ حضرت عثمان نے اس کی کیا تاویل کی ہے۔
Hazrat Aisha farmati hain keh pehle do rakat farz hui thi phir Hazar ki namaz mein izafa kar diya gaya aur safar ki namaz ko jo ka to baqi rakha gaya Hazrat Zahri kehte hain keh mein ne Hazrat Urwah se kaha keh Hazrat Aisha yeh baat bhi farmati hain aur safar mein puri namaz bhi parhti hain is ki kya waja hai unhon ne farmaya keh woh wahi taweel karti hain jo Hazrat Usman ne ki hai mein ne un se nahi pucha keh Hazrat Usman ne is ki kya taweel ki hai
حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عُرْوَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ ، « أَنَّ الصَّلَاةَ أَوَّلُ مَا فُرِضَتْ رَكْعَتَيْنِ فَزِيدَتْ فِي صَلَاةِ الْحَضَرِ ، وَأُقِرَّتْ فِي صَلَاةِ السَّفَرِ »، فَقُلْتُ لِعُرْوَةِ : مَا بَالُ عَائِشَةَ كَانَتْ تُتِمُّ الصَّلَاةَ فِي السَّفَرِ وَهِيَ تَقُولُ هَذَا ؟ قَالَ : تَأَوَّلَتْ مَا تَأَوَّلَ عُثْمَانُ ، فَلَمْ أَسْأَلْهُ مَا تَأَوَّلَ عُثْمَانُ