11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


1
Chapter: What Has Been Related About The Virtues Of Marriage And Encouraging It

١
باب مَا جَاءَ فِي فَضْلِ التَّزْوِيجِ وَالْحَثِّ عَلَيْهِ

Jami` at-Tirmidhi 1080

Abu Ayyub (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘four are from the Sunna of the Apostles, Al-Hayat (modesty, self-respect), using Atar (perfume), the Siwak, and marriage.’ There are narrations on this topic from Uthman, Thawban, Ibn Mas'ud (رضي الله تعالى عنهم) , Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), Abdullah bin Amr, (Abi Najih), Jabir, and Akkaf (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abu Ayyub ( رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Gharib Hadith. (Another chain) that is like the narration of Hafs (a narrator in the chain of this Hadith) Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith was reported by Hushaim, Muhammad bin Yazid Al-Wasiti, Abu Mu'awiyah, and others, from Al-Hajjaj, from Makhul, from Abu Ayyub (رضي الله تعالى عنه), and they did not mention, “from AN Ash Shimal” in it. (as Hafs bin Ghiyath did). The narration of Hafs bin Ghiyath and Abbad bin Al-'Awwam (the previous chain) is more correct.


Grade: Da'if

ابوایوب انصاری رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”چار باتیں انبیاء و رسل کی سنت میں سے ہیں: حیاء کرنا، عطر لگانا، مسواک کرنا اور نکاح کرنا“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوایوب انصاری رضی الله عنہ کی حدیث حسن غریب ہے -

Aboo Ayoub Ansaari (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Chaar baatein Anbiya wa Rusul ki Sunnat mein se hain: Haya karna, atrar lagana, miswak karna aur nikah karna" 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Aboo Ayoub Ansaari (رضي الله تعالى عنه) ki hadees Hasan Gharib hai -

حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ وَكِيعٍ، حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ، عَنْ الْحَجَّاجِ، عَنْ مَكْحُولٍ، عَنْ أَبِي الشِّمَالِ، عَنْ أَبِي أَيُّوبَ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ أَرْبَعٌ مِنْ سُنَنِ الْمُرْسَلِينَ:‏‏‏‏ الْحَيَاءُ، ‏‏‏‏‏‏وَالتَّعَطُّرُ، ‏‏‏‏‏‏وَالسِّوَاكُ، ‏‏‏‏‏‏وَالنِّكَاحُ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُثْمَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَثَوْبَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ مَسْعُودٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي نَجِيحٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَكَّافٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي أَيُّوبَ حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ.

Jami` at-Tirmidhi 1081

Abdullah bin Mas'ud (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘we went with Allah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم), while we were young men who had nothing.’ He said, ‘O young men! You should marry, for indeed it helps in lowering the gaze and protecting the private parts. Whoever among you is not able to marry, then let him fast, for indeed fasting will diminish his sexual desire.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih. (Another chain) with similar narration. Imam Tirmidhi said, ‘Others have reported this chain from Al-A'mash similarly. Abu Mu'awiyah and Al-Muharibi reported similarly from Al-A'mash, from Alqamah, from Abdullah, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Imam Tirmidhi said, ‘both are Sahih.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ہم نبی اکرم ﷺ کے ساتھ نکلے، ہم نوجوان تھے، ہمارے پاس ( شادی وغیرہ امور میں سے ) کسی چیز کی مقدرت نہ تھی۔ تو آپ نے فرمایا: ”اے نوجوانوں کی جماعت! تمہارے اوپر ۱؎ نکاح لازم ہے، کیونکہ یہ نگاہ کو نیچی کرنے والا اور شرمگاہ کی حفاظت کرنے والا ہے۔ اور جو تم میں سے نکاح کی استطاعت نہ رکھتا ہو تو اس پر صوم کا اہتمام ضروری ہے، کیونکہ روزہ اس کے لیے ڈھال ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس سند سے کئی لوگوں نے اسی کے مثل اعمش سے روایت کی ہے، ۳- اور ابومعاویہ اور محاربی نے یہ حدیث بطریق: «الأعمش عن إبراهيم عن علقمة عن عبد الله عن النبي صلى الله عليه وسلم» اسی طرح کی حدیث روایت کی ہے، ۴- دونوں حدیثیں صحیح ہیں۔

Abdul-Allah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke hum Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath nikle, hum jawan thay, hamare pas (shaadi waghera amoor mein se) kisi cheez ki muqaddar na thi. To aap ne farmaya: ”Aay jawanon ki jamaat! Tumhare upar nikah lazim hai, kyunke ye nigaah ko neechi karne wala aur sharmgah ki hifazat karne wala hai. Aur jo tum mein se nikah ki istitaat na rakhta ho to us par soom ka ehtemal zaroori hai, kyunke roza us ke liye dhal hai“۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ye hadees hasan sahih hai, 2. Is sanad se kayi logoon ne isi ke misal Aamish se riwayat ki hai, 3. Aur Abu Muawiyah aur Maharbi ne ye hadees batareeq: «al-Aamish an Ibrahim an Alikma an Abdul-Allah an Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم)» isi tarah ki hadees riwayat ki hai, 4. Donon hadeesen sahih hain.

حَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ، حَدَّثَنَا أَبُو أَحْمَدَ الزُّبَيْرِيُّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ الْأَعْمَشِ، عَنْ عُمَارَةَ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ، قَالَ:‏‏‏‏ خَرَجْنَا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَنَحْنُ شَبَابٌ لَا نَقْدِرُ عَلَى شَيْءٍ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ يَا مَعْشَرَ الشَّبَابِ، ‏‏‏‏‏‏عَلَيْكُمْ بِالْبَاءَةِ فَإِنَّهُ أَغَضُّ لِلْبَصَرِ وَأَحْصَنُ لِلْفَرْجِ، ‏‏‏‏‏‏فَمَنْ لَمْ يَسْتَطِعْ مِنْكُمُ الْبَاءَةَ فَعَلَيْهِ بِالصَّوْمِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّ الصَّوْمَ لَهُ وِجَاءٌ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلَّالُ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ، حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ، عَنْ عُمَارَةَ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَقَدْ رَوَى غَيْرُ وَاحِدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ الْأَعْمَشِ بِهَذَا الْإِسْنَادِ مِثْلَ هَذَا، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى أَبُو مُعَاوِيَةَ، وَالْمُحَارِبِيُّ، عَنْ الْأَعْمَشِ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ عَلْقَمَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ كِلَاهُمَا صَحِيحٌ.