11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


1
Chapter: What Has Been Related About The Virtues Of Marriage And Encouraging It

١
باب مَا جَاءَ فِي فَضْلِ التَّزْوِيجِ وَالْحَثِّ عَلَيْهِ

NameFameRank
‘abd al-lah Abdullah ibn Mas'ud Companion
‘alqamah Alqamah ibn Qays al-Nukha'i Trustworthy, Upright
ibrāhīm Ibrahim al-Nakha'i Trustworthy
al-‘mash Sulayman ibn Mihran al-A'mash Trustworthy Hadith Scholar
‘abd al-lah bn mas‘ūdin Abdullah ibn Mas'ud Companion
wal-muḥāribī Abd al-Rahman ibn Muhammad al-Muharbi Trustworthy
‘abd al-raḥman bn yazīd Abd al-Rahman ibn Yazid al-Nukha'i Trustworthy
‘umārah bn ‘umayrin Ammarah ibn Umair al-Taymi Trustworthy, Sound
abū mu‘āwiyah Muhammad ibn Khazim al-A'ma Trustworthy
al-‘mash Sulayman ibn Mihran al-A'mash Trustworthy Hadith Scholar
‘umārah Ammarah ibn Umair al-Taymi Trustworthy, Sound
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
al-‘mash Sulayman ibn Mihran al-A'mash Trustworthy Hadith Scholar
‘abd al-lah bn numayrin Abdullah ibn Numayr al-Hamdani Trustworthy Hadith narrator from the people of the Sunnah
abū aḥmad al-zubayrī Muhammad ibn Abdullah al-Zubayri Trustworthy, Upright, may err in Thawri's Hadiths
al-ḥasan bn ‘alīin al-khallāl Al-Hasan ibn Ali al-Hadhali Trustworthy Hadith preserver with compilations
maḥmūd bn ghaylān Mahmud ibn Ghailan al-Adawi Trustworthy
الأسمالشهرةالرتبة
عَبْدِ اللَّهِ عبد الله بن مسعود صحابي
عَلْقَمَةَ علقمة بن قيس النخعي ثقة ثبت
إِبْرَاهِيمَ إبراهيم النخعي ثقة
الْأَعْمَشِ سليمان بن مهران الأعمش ثقة حافظ
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ عبد الله بن مسعود صحابي
وَالْمُحَارِبِيُّ عبد الرحمن بن محمد المحاربي ثقة
عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ عبد الرحمن بن يزيد النخعي ثقة
عُمَارَةَ بْنِ عُمَيْرٍ عمارة بن عمير التيمي ثقة ثبت
أَبُو مُعَاوِيَةَ محمد بن خازم الأعمى ثقة
الْأَعْمَشِ سليمان بن مهران الأعمش ثقة حافظ
عُمَارَةَ عمارة بن عمير التيمي ثقة ثبت
سُفْيَانُ سفيان الثوري ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس
الْأَعْمَشُ سليمان بن مهران الأعمش ثقة حافظ
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ عبد الله بن نمير الهمداني ثقة صاحب حديث من أهل السنة
أَبُو أَحْمَدَ الزُّبَيْرِيُّ محمد بن عبد الله الزبيرى ثقة ثبت قد يخطئ في حديث الثوري
الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلَّالُ الحسن بن علي الهذلي ثقة حافظ له تصانيف
مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ محمود بن غيلان العدوي ثقة

Jami` at-Tirmidhi 1081

Abdullah bin Mas'ud (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘we went with Allah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم), while we were young men who had nothing.’ He said, ‘O young men! You should marry, for indeed it helps in lowering the gaze and protecting the private parts. Whoever among you is not able to marry, then let him fast, for indeed fasting will diminish his sexual desire.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih. (Another chain) with similar narration. Imam Tirmidhi said, ‘Others have reported this chain from Al-A'mash similarly. Abu Mu'awiyah and Al-Muharibi reported similarly from Al-A'mash, from Alqamah, from Abdullah, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Imam Tirmidhi said, ‘both are Sahih.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ہم نبی اکرم ﷺ کے ساتھ نکلے، ہم نوجوان تھے، ہمارے پاس ( شادی وغیرہ امور میں سے ) کسی چیز کی مقدرت نہ تھی۔ تو آپ نے فرمایا: ”اے نوجوانوں کی جماعت! تمہارے اوپر ۱؎ نکاح لازم ہے، کیونکہ یہ نگاہ کو نیچی کرنے والا اور شرمگاہ کی حفاظت کرنے والا ہے۔ اور جو تم میں سے نکاح کی استطاعت نہ رکھتا ہو تو اس پر صوم کا اہتمام ضروری ہے، کیونکہ روزہ اس کے لیے ڈھال ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس سند سے کئی لوگوں نے اسی کے مثل اعمش سے روایت کی ہے، ۳- اور ابومعاویہ اور محاربی نے یہ حدیث بطریق: «الأعمش عن إبراهيم عن علقمة عن عبد الله عن النبي صلى الله عليه وسلم» اسی طرح کی حدیث روایت کی ہے، ۴- دونوں حدیثیں صحیح ہیں۔

Abdul-Allah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke hum Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath nikle, hum jawan thay, hamare pas (shaadi waghera amoor mein se) kisi cheez ki muqaddar na thi. To aap ne farmaya: ”Aay jawanon ki jamaat! Tumhare upar nikah lazim hai, kyunke ye nigaah ko neechi karne wala aur sharmgah ki hifazat karne wala hai. Aur jo tum mein se nikah ki istitaat na rakhta ho to us par soom ka ehtemal zaroori hai, kyunke roza us ke liye dhal hai“۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ye hadees hasan sahih hai, 2. Is sanad se kayi logoon ne isi ke misal Aamish se riwayat ki hai, 3. Aur Abu Muawiyah aur Maharbi ne ye hadees batareeq: «al-Aamish an Ibrahim an Alikma an Abdul-Allah an Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم)» isi tarah ki hadees riwayat ki hai, 4. Donon hadeesen sahih hain.

حَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ، حَدَّثَنَا أَبُو أَحْمَدَ الزُّبَيْرِيُّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ الْأَعْمَشِ، عَنْ عُمَارَةَ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ، قَالَ:‏‏‏‏ خَرَجْنَا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَنَحْنُ شَبَابٌ لَا نَقْدِرُ عَلَى شَيْءٍ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ يَا مَعْشَرَ الشَّبَابِ، ‏‏‏‏‏‏عَلَيْكُمْ بِالْبَاءَةِ فَإِنَّهُ أَغَضُّ لِلْبَصَرِ وَأَحْصَنُ لِلْفَرْجِ، ‏‏‏‏‏‏فَمَنْ لَمْ يَسْتَطِعْ مِنْكُمُ الْبَاءَةَ فَعَلَيْهِ بِالصَّوْمِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّ الصَّوْمَ لَهُ وِجَاءٌ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلَّالُ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ، حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ، عَنْ عُمَارَةَ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَقَدْ رَوَى غَيْرُ وَاحِدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ الْأَعْمَشِ بِهَذَا الْإِسْنَادِ مِثْلَ هَذَا، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى أَبُو مُعَاوِيَةَ، وَالْمُحَارِبِيُّ، عَنْ الْأَعْمَشِ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ عَلْقَمَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ كِلَاهُمَا صَحِيحٌ.